Afiyet olsun mu :?
48
●1.982
- 02-07-2018, 13:28:23hocam kastamonu cide'de babadan kalma ufak bi yazlık var buraya gelmek için 70 tl bilet parası ödedim.Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2018, 16:05:18afiyet olsun reis.
yemek paylaşımı yasaktır diye bir kural yoktur.
adam apartmanda Alien büyüklüğünde fare paylaşmış kimse ses etmiyor. hatta hayvan sevgisi edebiyatı yapıyor dana kadar fareye.
ama Hizirpinar beyefendi yemek paylaşıyor diye hemen linç.
az kibar olun.
not. sizi sevgiyle kucaklıyorum

