• 02-07-2018, 13:20:21
    #28
    manzara güzel
  • 02-07-2018, 13:28:23
    #29
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gezmeye mi gittin hocam? Konaklama bedeli falan ne kadara mal oldu?
    Bu arada afiyet olsun
    hocam kastamonu cide'de babadan kalma ufak bi yazlık var buraya gelmek için 70 tl bilet parası ödedim.
  • 02-07-2018, 13:31:54
    #30
    Tam şuanda ihtiyacim olan yerdesin. Keyfini çıkar aga ne diyeyim.
  • 02-07-2018, 13:32:27
    #31
    KOZBA.NET
    Sofrada et olsaydı sen görürdün linçi hocam
    Afiyet olsun ortam gayet güzel, resme bakarak bile rahatladım
  • 02-07-2018, 13:34:25
    #32
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kastamonu - Cide

    Bende çatalzeytinliyim
  • 02-07-2018, 13:35:25
    #33
    Üyeliği durduruldu
    afiyet olsun hocam ..
  • 02-07-2018, 14:06:01
    #34
    Olmaz mı?
    Mis gibi mekan, afiyet olsun hocam.
  • 02-07-2018, 14:13:22
    #35
    İstanbul'a çok uzak... O kadar uzak ki menemen mor görünüyor
  • 02-07-2018, 16:05:18
    #36
    afiyet olsun reis.
    yemek paylaşımı yasaktır diye bir kural yoktur.



    adam apartmanda Alien büyüklüğünde fare paylaşmış kimse ses etmiyor. hatta hayvan sevgisi edebiyatı yapıyor dana kadar fareye.
    ama Hizirpinar beyefendi yemek paylaşıyor diye hemen linç.
    az kibar olun.
    not. sizi sevgiyle kucaklıyorum