• 02-07-2018, 23:44:02
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende cideliyim istanbul'da cideli kaynıyor.. sahili gerçekten güzel
  • 03-07-2018, 11:09:33
    #38
    Afiyet olsun kardeşim çok rahatlacı ortam, keşke oralarda olabilsek bizde.
  • 03-07-2018, 11:11:22
    #39
    MaxeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun kardeşim çok rahatlacı ortam, keşke oralarda olabilsek bizde.
    eyvallah hocam yolunuz düşerse kastamonu cide beklerim hocam.



    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende cideliyim istanbul'da cideli kaynıyor.. sahili gerçekten güzel
    aynen hocam kastamonulu çok gelirsen uğra bi
  • 03-07-2018, 11:13:27
    #40
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvallah hocam yolunuz düşerse kastamonu cide beklerim hocam.




    aynen hocam kastamonulu çok gelirsen uğra bi
    Allah razı olsun kardeşim, teklifin bile yeterli teşekkür ederim.
  • 03-07-2018, 11:14:53
    #41
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çatalzeytinliyim
    reis o yolun tersine 200 km geri gel sahilden tam oradayım.
  • 03-07-2018, 11:15:11
    #42
    Afiyet olsun hocam
  • 03-07-2018, 11:16:36
    #43
    afiyet olsun neresi burası acaba merak ettim
  • 03-07-2018, 11:22:53
    #44
    onurkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    afiyet olsun neresi burası acaba merak ettim
    kastamonu-cide hocam yolunuz düşerse buyurun.
  • 04-07-2018, 10:08:21
    #45
    [QUOTE=hizirplay;1073636218]sosyal medyayı sadece iş için kullanıyorum.[COLOR="Silver"]

    burayı iş için sosyal medyayı sosyal faaliyetler için kullan.