Afiyet olsun kardeşim çok rahatlacı ortam, keşke oralarda olabilsek bizde.
eyvallah hocam yolunuz düşerse kastamonu cide beklerim hocam.
bende cideliyim

istanbul'da cideli kaynıyor.. sahili gerçekten güzel
aynen hocam kastamonulu çok

gelirsen uğra bi