Afiyet olsun mu :? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Afiyet olsun mu :?
48
●
1.982
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Afiyet olsun mu :?
1
2
3
4
5
6
04-07-2018, 10:48:15
#46
codeoptima
[QUOTE=Befo;1073642230]
hizirplay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sosyal medyayı sadece iş için kullanıyorum.[COLOR="Silver"]
burayı iş için sosyal medyayı sosyal faaliyetler için kullan.
Herşey iş mi mübarek relax biraz
04-07-2018, 21:19:54
#47
Misafir
ilk fotoğrafı benim gibi yanlış anlayan kaç kişiyiz ?
looktr
ve
Ajiba
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
04-07-2018, 21:55:53
#48
looktr
Üyeliği durduruldu
Ody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk fotoğrafı benim gibi yanlış anlayan kaç kişiyiz ?
Öyle foto çekilirse yanlış anlaşılır tabii.
04-07-2018, 22:09:18
#49
codeoptima
Ody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk fotoğrafı benim gibi yanlış anlayan kaç kişiyiz ?
yanlış veya takıldığınız bir nokta olursa buradayım hocam 😊
looktr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öyle foto çekilirse yanlış anlaşılır tabii.
Herkez nasıl anlamak isterse 😊
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler