• 02-07-2018, 11:41:19
    #10
    Afiyetler olsun manzara güzel temiz hava yerinizde olmak isterdim iyi eğlenceler..
  • 02-07-2018, 11:49:45
    #11
    blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyetler olsun manzara güzel temiz hava yerinizde olmak isterdim iyi eğlenceler..
    çok teşekkürler kastamonu - cide - gayva her daim gelebilirsiniz😊
  • 02-07-2018, 11:50:06
    #12
    Valla şuan ihtiyacım olan mekan tam olarak burası. Ofis baydı.
  • 02-07-2018, 11:51:26
    #13
    Hocam telefonun lensi çok kötü yahu,cihaz nedir
    Afiyet olsun bu arada
  • 02-07-2018, 11:54:07
    #14
    Afiyet olsun. Bir yandan sigarayı bıraktım diye bir konu var onu takip ediyorum acaba bırakır mıyım diye bir yandan da böyle manzara görüp ikilemde kalıyorum gidip sahile 1 tane yakayım diye. :/
  • 02-07-2018, 11:58:35
    #15
    Afiyet olsun..
  • 02-07-2018, 11:59:38
    #16
    Afiyet olsun Salatayı kim kesip doğradıysa eline sağlık çok iri görünüyorlar. )
  • 02-07-2018, 12:00:33
    #17
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonun lensi çok kötü yahu,cihaz nedir
    Afiyet olsun bu arada
    eyvallah hocam sony xperia p beya kötü



    muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun. Bir yandan sigarayı bıraktım diye bir konu var onu takip ediyorum acaba bırakır mıyım diye bir yandan da böyle manzara görüp ikilemde kalıyorum gidip sahile 1 tane yakayım diye. :/
    hocam rahatlat kendini,git sahile !



    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun Salatayı kim kesip doğradıysa eline sağlık çok iri görünüyorlar. )
    aynen hocam bahçeden 😊



    Chyphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla şuan ihtiyacım olan mekan tam olarak burası. Ofis baydı.
    gerçkten fırsat bulursanız bir ay kafa dinleyin hocam,doğa içinde.
  • 02-07-2018, 12:06:43
    #18
    Yerinizde olmak isterdim, çalış çalış gına geliyor bir süre sonra

    manzaranın tadını çıkararak afiyet bal şeker olsun