adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam telefonun lensi çok kötü yahu,cihaz nedir
Afiyet olsun bu arada
eyvallah hocam sony xperia p beya kötü



muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afiyet olsun. Bir yandan sigarayı bıraktım diye bir konu var onu takip ediyorum acaba bırakır mıyım diye bir yandan da böyle manzara görüp ikilemde kalıyorum gidip sahile 1 tane yakayım diye. :/
hocam rahatlat kendini,git sahile !



AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afiyet olsun Salatayı kim kesip doğradıysa eline sağlık çok iri görünüyorlar. )
aynen hocam bahçeden 😊



Chyphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla şuan ihtiyacım olan mekan tam olarak burası. Ofis baydı.
gerçkten fırsat bulursanız bir ay kafa dinleyin hocam,doğa içinde.