Wmqp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerinizde olmak isterdim, çalış çalış gına geliyor bir süre sonra

manzaranın tadını çıkararak afiyet bal şeker olsun
eyvallah hocam yolunuz düşerse kastamonu - cide 😊