KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes ne kadar gerginmiş tepkiler çok üzücü
Mütevazi bir sofra, süper bir manzara afiyetler olsun hocam. Şu yaptığının yerini boğazın kenarında ki hiç bir lüks lokanta sunamaz. Herşeyden önemlisi fotoğraftan huzur akıyor
dedim gerginliklerini alırım daha çok gerildi anlamayanlar tabi ne mutlu bana huzur sağladıysam.