• 30-06-2022, 11:48:37
    #1
    Selamlar,

    Geçenlerde konu açıp maliyetlerimi yazdığım tüm coinlerden karımı alıp çıktım ve nakde döndüm. Eğer BTC bugünkü kapanış saatine kadar (03:00) 20.200$'ın üstünde kalmayı başaramazsa daha düşük seviyeden almak için avuçlarımı ovuşturarak bekleyeceğim. Bu riski kabul etmediğimden dolayı nakitte bekleyeceğim.

    Bu verilere teknik analiz sonucu ulaşmaktayım. Yatırım tavsiyesi değildir.

    Bilgilerinize.

    Herkes istiyor ki analiz yanlış olsun, herkes kaybetsin, kimse kazanmasın. Neden bu düşmanlığınız, gereksiz ve bilgisiz eleştirileriniz? Analiz işlemez, yanlış vs vs. Yahu kardeşim işlemiş işte, açtığım konulara bak? Alım yaptığım rakamları bile yazmışım 10 gün önce. Bugün de düşüş sinyali gördüğümü ve sattığımı yazdım. Hem de ZARAR ETMEDEN. Ama kime anlatıyorum ki. İnsanda heves bırakmıyorsunuz.
  • 30-06-2022, 11:50:45
    #2
    Teşekkürler hocam günlük falımızı da aldık
  • 30-06-2022, 11:52:53
    #3
    Hafta sonu verdiğini geri alıyor birde dün akşam Microstrategy btc aldığını açıkladığında düşüşün geleceğini belli etmişti hep ters orantı hareket ediyor.
  • 30-06-2022, 11:54:30
    #4
    Teknik Analiz vs işlemez şu dönemde bir haberle tepetaklak ediyorlar piyasayı. O yüzden şuan sakince izliyorum. Belirlediğim noktada alımlarımı yapar arkama yaslanırım.
    Bu süreç kısa sürmeyecek yavaş yavaş acıta acıta. Ayı piyasası böyle birşey.
  • 30-06-2022, 11:55:49
    #5
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik Analiz vs işlemez şu dönemde bir haberle tepetaklak ediyorlar piyasayı. O yüzden şuan sakince izliyorum. Belirlediğim noktada alımlarımı yapar arkama yaslanırım.
    Bu süreç kısa sürmeyecek yavaş yavaş acıta acıta. Ayı piyasası böyle birşey.
    Bi bitmediniz. Ben teknik analize güvenerek yorumumu yapıyorum ve her konuda biri "teknik analiz işlemez" tarzında yorum yapıyor. Anladık arkadaş, anladık. Size göre teknik analiz işlemez, bana göre işliyor. Bir rahat bırakın artık.
  • 30-06-2022, 11:57:28
    #6
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi bitmediniz. Ben teknik analize güvenerek yorumumu yapıyorum ve her konuda biri "teknik analiz işlemez" tarzında yorum yapıyor. Anladık arkadaş, anladık. Size göre teknik analiz işlemez, bana göre işliyor. Bir rahat bırakın artık.
    Sakin ol çokta önemli değilsin, buraya konu açıyorsan gelecek yorumları senin keyfine göre yapmayacağız. Kendini çok önemseme.
    Yaptığın tüm işlemleri terste kalınca açtığın konuya göre şekillendiriyorsun, şöyle oldu böyle oldu, tam tersi olunca satıp çıkmıştım vs.
  • 30-06-2022, 12:00:34
    #7
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin ol çokta önemli değilsin, buraya konu açıyorsan gelecek yorumları senin keyfine göre yapmayacağız. Kendini çok önemseme.
    Yaptığın tüm işlemleri terste kalınca açtığın konuya göre şekillendiriyorsun, şöyle oldu böyle oldu, tam tersi olunca satıp çıkmıştım vs.
    Kimse için önemli olmak gibi bir çabam yok, forumu amacına göre kullanıp paylaşımda bulunuyorum. Açtığım son kripto konularına bakın bakalım terste kalmış mıyım? Veyahut duruma göre şekillendirmiş miyim? İyice bir bakın.

    Kimseyi incitmek, kırmak niyetinde değilim ama yorum yaparken biraz düşünün.
  • 30-06-2022, 12:02:02
    #8
    Hatırlarsanız konunuza yazmıştım Aslında ufakta olsa bir uyarı yapmıştım belki anladınız belki anlamadınız sizin satın aldığınız dönemi hatırlıyorum spot tarafına girişler yokken vadeli tarafıyla piyasa yükseliyordu o yüzden yaptığınız teknik analizin çalışması doğru sonuç vermeyecekti umarım zarar etmeden kurtarmışsınızdır
  • 30-06-2022, 12:04:30
    #9
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırlarsanız konunuza yazmıştım Aslında ufakta olsa bir uyarı yapmıştım belki anladınız belki anlamadınız sizin satın aldığınız dönemi hatırlıyorum spot tarafına girişler yokken vadeli tarafıyla piyasa yükseliyordu o yüzden yaptığınız teknik analizin çalışması doğru sonuç vermeyecekti umarım zarar etmeden kurtarmışsınızdır
    BU KONUDA aşağıdaki belirttiğim maliyetlerle alım yapmıştım. Zarar değil, kar ile pozisyonları kapattım.
    Aslında teknik analiz beni yanıltmadı.