Selamlar,
Geçenlerde konu açıp maliyetlerimi yazdığım tüm coinlerden karımı alıp çıktım ve nakde döndüm. Eğer BTC bugünkü kapanış saatine kadar (03:00) 20.200$'ın üstünde kalmayı başaramazsa daha düşük seviyeden almak için avuçlarımı ovuşturarak bekleyeceğim. Bu riski kabul etmediğimden dolayı nakitte bekleyeceğim.
Bu verilere teknik analiz sonucu ulaşmaktayım. Yatırım tavsiyesi değildir.
Bilgilerinize.
Herkes istiyor ki analiz yanlış olsun, herkes kaybetsin, kimse kazanmasın. Neden bu düşmanlığınız, gereksiz ve bilgisiz eleştirileriniz? Analiz işlemez, yanlış vs vs. Yahu kardeşim işlemiş işte, açtığım konulara bak? Alım yaptığım rakamları bile yazmışım 10 gün önce. Bugün de düşüş sinyali gördüğümü ve sattığımı yazdım. Hem de ZARAR ETMEDEN. Ama kime anlatıyorum ki. İnsanda heves bırakmıyorsunuz.
Bitcoin Günlük Fal - Acil Durum
16
●740
- 30-06-2022, 11:52:53Hafta sonu verdiğini geri alıyor birde dün akşam Microstrategy btc aldığını açıkladığında düşüşün geleceğini belli etmişti hep ters orantı hareket ediyor.
- 30-06-2022, 11:55:49Bi bitmediniz. Ben teknik analize güvenerek yorumumu yapıyorum ve her konuda biri "teknik analiz işlemez" tarzında yorum yapıyor. Anladık arkadaş, anladık. Size göre teknik analiz işlemez, bana göre işliyor. Bir rahat bırakın artık.arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2022, 11:57:28Sakin ol çokta önemli değilsin, buraya konu açıyorsan gelecek yorumları senin keyfine göre yapmayacağız. Kendini çok önemseme.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığın tüm işlemleri terste kalınca açtığın konuya göre şekillendiriyorsun, şöyle oldu böyle oldu, tam tersi olunca satıp çıkmıştım vs. - 30-06-2022, 12:00:34Kimse için önemli olmak gibi bir çabam yok, forumu amacına göre kullanıp paylaşımda bulunuyorum. Açtığım son kripto konularına bakın bakalım terste kalmış mıyım? Veyahut duruma göre şekillendirmiş miyim? İyice bir bakın.arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseyi incitmek, kırmak niyetinde değilim ama yorum yaparken biraz düşünün. - 30-06-2022, 12:02:02Hatırlarsanız konunuza yazmıştım
Aslında ufakta olsa bir uyarı yapmıştım belki anladınız belki anlamadınız sizin satın aldığınız dönemi hatırlıyorum spot tarafına girişler yokken vadeli tarafıyla piyasa yükseliyordu o yüzden yaptığınız teknik analizin çalışması doğru sonuç vermeyecekti umarım zarar etmeden kurtarmışsınızdır
- 30-06-2022, 12:04:30BU KONUDA aşağıdaki belirttiğim maliyetlerle alım yapmıştım. Zarar değil, kar ile pozisyonları kapattım.roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında teknik analiz beni yanıltmadı.
Aslında ufakta olsa bir uyarı yapmıştım belki anladınız belki anlamadınız sizin satın aldığınız dönemi hatırlıyorum spot tarafına girişler yokken vadeli tarafıyla piyasa yükseliyordu o yüzden yaptığınız teknik analizin çalışması doğru sonuç vermeyecekti umarım zarar etmeden kurtarmışsınızdır