Hatırlarsanız konunuza yazmıştım Aslında ufakta olsa bir uyarı yapmıştım belki anladınız belki anlamadınız sizin satın aldığınız dönemi hatırlıyorum spot tarafına girişler yokken vadeli tarafıyla piyasa yükseliyordu o yüzden yaptığınız teknik analizin çalışması doğru sonuç vermeyecekti umarım zarar etmeden kurtarmışsınızdır