Teknik Analiz vs işlemez şu dönemde bir haberle tepetaklak ediyorlar piyasayı. O yüzden şuan sakince izliyorum. Belirlediğim noktada alımlarımı yapar arkama yaslanırım.
Bu süreç kısa sürmeyecek yavaş yavaş acıta acıta. Ayı piyasası böyle birşey.
Bi bitmediniz. Ben teknik analize güvenerek yorumumu yapıyorum ve her konuda biri "teknik analiz işlemez" tarzında yorum yapıyor. Anladık arkadaş, anladık. Size göre teknik analiz işlemez, bana göre işliyor. Bir rahat bırakın artık.