Bi bitmediniz. Ben teknik analize güvenerek yorumumu yapıyorum ve her konuda biri "teknik analiz işlemez" tarzında yorum yapıyor. Anladık arkadaş, anladık. Size göre teknik analiz işlemez, bana göre işliyor. Bir rahat bırakın artık.
Sakin ol çokta önemli değilsin, buraya konu açıyorsan gelecek yorumları senin keyfine göre yapmayacağız. Kendini çok önemseme.
Yaptığın tüm işlemleri terste kalınca açtığın konuya göre şekillendiriyorsun, şöyle oldu böyle oldu, tam tersi olunca satıp çıkmıştım vs.