arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakin ol çokta önemli değilsin, buraya konu açıyorsan gelecek yorumları senin keyfine göre yapmayacağız. Kendini çok önemseme.
Yaptığın tüm işlemleri terste kalınca açtığın konuya göre şekillendiriyorsun, şöyle oldu böyle oldu, tam tersi olunca satıp çıkmıştım vs.
Kimse için önemli olmak gibi bir çabam yok, forumu amacına göre kullanıp paylaşımda bulunuyorum. Açtığım son kripto konularına bakın bakalım terste kalmış mıyım? Veyahut duruma göre şekillendirmiş miyim? İyice bir bakın.

Kimseyi incitmek, kırmak niyetinde değilim ama yorum yaparken biraz düşünün.