roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatırlarsanız konunuza yazmıştım Aslında ufakta olsa bir uyarı yapmıştım belki anladınız belki anlamadınız sizin satın aldığınız dönemi hatırlıyorum spot tarafına girişler yokken vadeli tarafıyla piyasa yükseliyordu o yüzden yaptığınız teknik analizin çalışması doğru sonuç vermeyecekti umarım zarar etmeden kurtarmışsınızdır
BU KONUDA aşağıdaki belirttiğim maliyetlerle alım yapmıştım. Zarar değil, kar ile pozisyonları kapattım.
Aslında teknik analiz beni yanıltmadı.