Selamlar,
Geçenlerde konu açıp maliyetlerimi yazdığım tüm coinlerden karımı alıp çıktım ve nakde döndüm. Eğer BTC bugünkü kapanış saatine kadar (03:00) 20.200$'ın üstünde kalmayı başaramazsa daha düşük seviyeden almak için avuçlarımı ovuşturarak bekleyeceğim. Bu riski kabul etmediğimden dolayı nakitte bekleyeceğim.
Bu verilere teknik analiz sonucu ulaşmaktayım. Yatırım tavsiyesi değildir.
Bilgilerinize.
Herkes istiyor ki analiz yanlış olsun, herkes kaybetsin, kimse kazanmasın. Neden bu düşmanlığınız, gereksiz ve bilgisiz eleştirileriniz? Analiz işlemez, yanlış vs vs. Yahu kardeşim işlemiş işte, açtığım konulara bak? Alım yaptığım rakamları bile yazmışım 10 gün önce. Bugün de düşüş sinyali gördüğümü ve sattığımı yazdım. Hem de ZARAR ETMEDEN. Ama kime anlatıyorum ki. İnsanda heves bırakmıyorsunuz.