• 13-05-2021, 01:11:38
    #19
    makale121314 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıcaklık ile mh sorunu olmuyor hocam birçok rig geçti elime. Ek olarak 70 derece altı ideal. 80 derece ve üstü ise kritik olarak değerlendiriliyor genelde. Tabi
    elle tutmak istiyorsanız çalışan kartı o sizin tercihinizdir.

    ilginç dediğiniz dereceler aşırı fazla 55 dereceden üstü pek önerilmiyor kart ömrü için. Bizler neden o kadar soğutmak için takılıyoruz ozaman
  • 13-05-2021, 01:15:49
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/FONT][/COLOR]
    ilginç dediğiniz dereceler aşırı fazla 55 dereceden üstü pek önerilmiyor kart ömrü için. Bizler neden o kadar soğutmak için takılıyoruz ozaman
    Bilmiyorum hocam nereden aldınız bilgiyi hangi forumda konuşuldu ama 50 dereceler ekran kartı için soğuktur.
  • 13-05-2021, 01:17:37
    #21
    makale121314 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum hocam nereden aldınız bilgiyi hangi forumda konuşuldu ama 50 dereceler ekran kartı için soğuktur.
    Ek olarak hiveos falan kullanıyorsanız hocam dereceler yüksek olduğu zaman birçok hataya maruz kalabilirsiniz. 60 dereceden sonra saçma sapan bir dünya hata verip sistem duruyor
  • 13-05-2021, 03:25:18
    #22
    Benimde kafama takılan bazı sorular var konuyu açan arkadaşın izniyle konuya hakim kişiler yardımcı olursa sevinirim. Diyelim herşey tamam sistemi kurduk çalıştı ayda 10 bin lira bir gelir elde ettik. Bu parayı hesabımıza çektik zamanla aylık sabit olarak gelir olmaya başlayınca bu durum problem yaratır mı.

    teşekkürler.
  • 13-05-2021, 11:44:33
    #23
    Aylık sabit gelir diye bir şey yok. Düzenli gelir alan arkadaşlar daha iyi bilir . ETH 2 ay önce 1200 dolardan 4000 dolar seviyesine çıktı. Ben yeni aldığım pc yi geceleri ve işteyken meraktan kazım yapmaya başlamıştım. Tek ekran kartıyla borsadaki hesap cüzdanına atmıştım. 4 ayda pc bedavaya geldi. Temmuzdaki güncellemeden sonra ETH kazımları yarı yarıya düşmesi bekleniyor. Birde ekran kartı fiyatları bu haldeyken girilir mi bilmiyorum.
  • 13-05-2021, 13:01:04
    #24
    socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek olarak hiveos falan kullanıyorsanız hocam dereceler yüksek olduğu zaman birçok hataya maruz kalabilirsiniz. 60 dereceden sonra saçma sapan bir dünya hata verip sistem duruyor
    o hatalar sıcaktan kaynaklı değil overclock ayarlarınızdan kaynaklı hocam. Hiveos riglerimde sıcaklık 60 derecelerde ve hiçbirinde hata almıyorum. Hatta amd kartlar 70 dereceleri görüyor fan hızını 65 yaptığım zaman ancak iniyor 65 derecelere.

    AykutSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde kafama takılan bazı sorular var konuyu açan arkadaşın izniyle konuya hakim kişiler yardımcı olursa sevinirim. Diyelim herşey tamam sistemi kurduk çalıştı ayda 10 bin lira bir gelir elde ettik. Bu parayı hesabımıza çektik zamanla aylık sabit olarak gelir olmaya başlayınca bu durum problem yaratır mı.

    teşekkürler.
    Parayı tr hesabımda tutmuyorum hocam o yüzden herhangi bir yorum yapmam tamamen tahminden ibaret olur ama herhangi bir denetleme sistemi yok.

    Tozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık sabit gelir diye bir şey yok. Düzenli gelir alan arkadaşlar daha iyi bilir . ETH 2 ay önce 1200 dolardan 4000 dolar seviyesine çıktı. Ben yeni aldığım pc yi geceleri ve işteyken meraktan kazım yapmaya başlamıştım. Tek ekran kartıyla borsadaki hesap cüzdanına atmıştım. 4 ayda pc bedavaya geldi. Temmuzdaki güncellemeden sonra ETH kazımları yarı yarıya düşmesi bekleniyor. Birde ekran kartı fiyatları bu haldeyken girilir mi bilmiyorum.
    Kesinlikle doğru. Şu an alacağınız bir sistem kendini 4 ayda amörti etmiyor kartların ve kasaların fiyatları arttığından dolayı.
  • 23-05-2021, 08:53:08
    #25
    enverpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanıtlarınız için çok teşekkür ediyorum. Hesaplamalarıma göre mevcut kurlarda kuracağım sistem ortalama 7 ayda kendisini amorti ediyor. Zaten kriptodan kazandığım nakit giriş yapacağım için uzun vadede geri dönüş alsam bile pek bir sorun olmaz benim için.
    Şu an kaç ayda amorti ediyor hocam sistem hesapladınız mı kounuyu hortlatmak gibi olacak ama ?
  • 23-05-2021, 21:55:58
    #26
    makale121314 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an kaç ayda amorti ediyor hocam sistem hesapladınız mı kounuyu hortlatmak gibi olacak ama ?
    ETH 2.0 güncellemesinden önce almak istemedim hocam. Keza daha öncede belirttiğim gibi benim yatırdığımı hemen geri almak gibi bir beklentim yok. 1-2 yılda da amorti etse benim için pek farkı yok çünkü geleni bozdurup harcamayacağım, acil bir ihtiyacımda yok, o yüzden bana göre değişen birşey yok. Ama haklısınız bilhassa sizi tebrik ediyorum bu konu aklınıza gelmiş aramış bulmuşsunuz ) teşekkürler hocam sağolasın.
  • 17-06-2021, 16:00:14
    #27
    enverpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ETH 2.0 güncellemesinden önce almak istemedim hocam. Keza daha öncede belirttiğim gibi benim yatırdığımı hemen geri almak gibi bir beklentim yok. 1-2 yılda da amorti etse benim için pek farkı yok çünkü geleni bozdurup harcamayacağım, acil bir ihtiyacımda yok, o yüzden bana göre değişen birşey yok. Ama haklısınız bilhassa sizi tebrik ediyorum bu konu aklınıza gelmiş aramış bulmuşsunuz ) teşekkürler hocam sağolasın.
    Hocam merhaba naptınız alım yaptınızmı güncellermisiniz konuyu?