Aylık sabit gelir diye bir şey yok. Düzenli gelir alan arkadaşlar daha iyi bilir . ETH 2 ay önce 1200 dolardan 4000 dolar seviyesine çıktı. Ben yeni aldığım pc yi geceleri ve işteyken meraktan kazım yapmaya başlamıştım. Tek ekran kartıyla borsadaki hesap cüzdanına atmıştım. 4 ayda pc bedavaya geldi. Temmuzdaki güncellemeden sonra ETH kazımları yarı yarıya düşmesi bekleniyor. Birde ekran kartı fiyatları bu haldeyken girilir mi bilmiyorum.