socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/FONT][/COLOR]
ilginç dediğiniz dereceler aşırı fazla 55 dereceden üstü pek önerilmiyor kart ömrü için. Bizler neden o kadar soğutmak için takılıyoruz ozaman
Bilmiyorum hocam nereden aldınız bilgiyi hangi forumda konuşuldu ama 50 dereceler ekran kartı için soğuktur.