• 11-05-2021, 20:17:38
    #10
    makale121314 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an ETH 4.000 USD ve kazım oranı aşırı yüksek. Örnek olarak benim sistemim son 3 ödemesini ortalama 100 saatte ondan öncekileri de 90 saatte yapmış şu an 54 saatte ödeme olacak diye gösteriyor. Yani ETH 4.000 dolarda kalsa bile kazım hızı normale döndüğü zaman 14 ayda amorti edecektir kendini. Mining yapan arkadaşlar da teyit edecektir bu durumu.
    Tam olarak konuya uzak olduğum için tam anlayamadım hocam. Yine kazım oranı ve ödeme seviyesi aynı olmuyor mu? Sadece ETH düşerse amorti süresi uzamaz mı?
  • 11-05-2021, 20:24:09
    #11
    enverpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak konuya uzak olduğum için tam anlayamadım hocam. Yine kazım oranı ve ödeme seviyesi aynı olmuyor mu? Sadece ETH düşerse amorti süresi uzamaz mı?
    Arkadaş kazım yapılan havuzdan söz ediyor. ETH fiyatı arttıkça kazım yapan kişi sayısı artıyor kişi sayısı artınca da havuzun size pay verme süresi uzuyor.
  • 11-05-2021, 20:27:30
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    enverpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak konuya uzak olduğum için tam anlayamadım hocam. Yine kazım oranı ve ödeme seviyesi aynı olmuyor mu? Sadece ETH düşerse amorti süresi uzamaz mı?
    Yok hocam tam olarak eth ile alakalı değil. Gittikçe zorlaşıyor kazım yapmak ve daha çok kişi mining yaptığı rakip artıyor. Yani hem pasta küçülüyor hem de pastayı bölüşecek daha fazla kart işe dahil oluyor. Örnek olarak kendi riglerimdeki en çok kart bu olduğu için bunu seçtim alacağınız kart üzerinden incelerseniz hesabınız daha kolay olur.
    1660 super şu an günlük 9.72 dolar bırakıyor şu an. ETH = 4.000 USD
    3 hafta önce baktığımda 2.XX USD'ye kadar düştü ETH = 2.400 civarıydı.
    2 ay önce ise 3.30 USD kazandırırken ETH = 1800 USD civarındaydı.
  • 11-05-2021, 20:28:39
    #13
    yaziverdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş kazım yapılan havuzdan söz ediyor. ETH fiyatı arttıkça kazım yapan kişi sayısı artıyor kişi sayısı artınca da havuzun size pay verme süresi uzuyor.
    Direkt olarak kazım oranından bahsediyorum. Stabil değil ve oran genel olarak negatif yönde ilerilyor zorlandığı için. Havuzdan bağımsız olarak genel performansı.
  • 11-05-2021, 21:09:07
    #14
    makale121314 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-)Marka çok büyük farklılıklar oynatmaz 1-2 msh ancak fark eder.
    2-)Hayır fark yaratmaz.
    3-)Şu an fiyatlar çok pahalı elinizdeki ürünü kullanmak en uygunu.
    4-)2 gb ram yeterli. İşlemci veya anakart önemli değil.
    5-)fikrim yok.

    Ek olarak şu anda ekran kartlarına bu kadar verilip mining işine girmek akıl işi değil. 1660 Super leri 3.300 TL'ye nvida 3070 leri 7.600 TL'ye alarak girmiştim şu anki piyasayı siz düşünün. Sistemime ekleme yapamıyorum fiyatlardan dolayı.
    Marka mh olarak fark yaratmasa da ısınma olarak çok büyük problemler yaratıyor. Elimde evga, gigabyte ve msi markalarının 3060 ti ve 3070 modelleri mevcut evga ve gigabyte 50 derecelerde takılrıken msi 38 derece yorum sizin açıkcası. Msi soğutmak için herhangi bir işlem yapmaya gerek kalmıyor. msi 2 fanlı modeli*
  • 11-05-2021, 21:38:40
    #15
    socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka mh olarak fark yaratmasa da ısınma olarak çok büyük problemler yaratıyor. Elimde evga, gigabyte ve msi markalarının 3060 ti ve 3070 modelleri mevcut evga ve gigabyte 50 derecelerde takılrıken msi 38 derece yorum sizin açıkcası. Msi soğutmak için herhangi bir işlem yapmaya gerek kalmıyor. msi 2 fanlı modeli*
    Hocam bütçeme göre uygun bulduğum ekran kartlarını toplamaya çalışıyorum. Zaten önceliğim Asus, MSI. Teşekkür ederim yorumunuz için.
  • 12-05-2021, 05:55:17
    #16
    socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka mh olarak fark yaratmasa da ısınma olarak çok büyük problemler yaratıyor. Elimde evga, gigabyte ve msi markalarının 3060 ti ve 3070 modelleri mevcut evga ve gigabyte 50 derecelerde takılrıken msi 38 derece yorum sizin açıkcası. Msi soğutmak için herhangi bir işlem yapmaya gerek kalmıyor. msi 2 fanlı modeli*
    hocam 50 derece ile 38 derece arasında herhangi bir fark olduğu düşünmüyorum. 70 dereceden sonra başlıyor asıl problemleri ki bunu da ekran kartı fanına müdahale ederek kolayca çözebilirsiniz.
  • 12-05-2021, 18:22:09
    #17
    makale121314 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 50 derece ile 38 derece arasında herhangi bir fark olduğu düşünmüyorum. 70 dereceden sonra başlıyor asıl problemleri ki bunu da ekran kartı fanına müdahale ederek kolayca çözebilirsiniz.
    Yanlış düşünüyorsunuz, 55 derece üstündeki bir kartın arkasına elinizi bir tutun bakalım tutabiliyor musunuz? bu sıcaklıkta çalışan bir kartın ömrü ile buz gibi çalışan bir ekran kartının ömrünü göz önünde bulundurmanızı öneririm ve ek olarak sıcak ortamda çalışan ekran kartlarının mh değerlerinde düşüm yaşanabiliyor
  • 13-05-2021, 01:10:07
    #18
    socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış düşünüyorsunuz, 55 derece üstündeki bir kartın arkasına elinizi bir tutun bakalım tutabiliyor musunuz? bu sıcaklıkta çalışan bir kartın ömrü ile buz gibi çalışan bir ekran kartının ömrünü göz önünde bulundurmanızı öneririm ve ek olarak sıcak ortamda çalışan ekran kartlarının mh değerlerinde düşüm yaşanabiliyor
    sıcaklık ile mh sorunu olmuyor hocam birçok rig geçti elime. Ek olarak 70 derece altı ideal. 80 derece ve üstü ise kritik olarak değerlendiriliyor genelde. Tabi elle tutmak istiyorsanız çalışan kartı o sizin tercihinizdir.