socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka mh olarak fark yaratmasa da ısınma olarak çok büyük problemler yaratıyor. Elimde evga, gigabyte ve msi markalarının 3060 ti ve 3070 modelleri mevcut evga ve gigabyte 50 derecelerde takılrıken msi 38 derece yorum sizin açıkcası. Msi soğutmak için herhangi bir işlem yapmaya gerek kalmıyor. msi 2 fanlı modeli*
Hocam bütçeme göre uygun bulduğum ekran kartlarını toplamaya çalışıyorum. Zaten önceliğim Asus, MSI. Teşekkür ederim yorumunuz için.