Tam olarak konuya uzak olduğum için tam anlayamadım hocam. Yine kazım oranı ve ödeme seviyesi aynı olmuyor mu? Sadece ETH düşerse amorti süresi uzamaz mı?
Yok hocam tam olarak eth ile alakalı değil. Gittikçe zorlaşıyor kazım yapmak ve daha çok kişi mining yaptığı rakip artıyor. Yani hem pasta küçülüyor hem de pastayı bölüşecek daha fazla kart işe dahil oluyor. Örnek olarak kendi riglerimdeki en çok kart bu olduğu için bunu seçtim alacağınız kart üzerinden incelerseniz hesabınız daha kolay olur.
1660 super şu an günlük
9.72 dolar bırakıyor şu an. ETH = 4.000 USD
3 hafta önce baktığımda 2.XX USD'ye kadar düştü ETH = 2.400 civarıydı.
2 ay önce ise 3.30 USD kazandırırken ETH = 1800 USD civarındaydı.