1-)Marka çok büyük farklılıklar oynatmaz 1-2 msh ancak fark eder.
2-)Hayır fark yaratmaz.
3-)Şu an fiyatlar çok pahalı elinizdeki ürünü kullanmak en uygunu.
4-)2 gb ram yeterli. İşlemci veya anakart önemli değil.
5-)fikrim yok.
Ek olarak şu anda ekran kartlarına bu kadar verilip mining işine girmek akıl işi değil. 1660 Super leri 3.300 TL'ye nvida 3070 leri 7.600 TL'ye alarak girmiştim şu anki piyasayı siz düşünün. Sistemime ekleme yapamıyorum fiyatlardan dolayı.
Marka mh olarak fark yaratmasa da ısınma olarak çok büyük problemler yaratıyor. Elimde evga, gigabyte ve msi markalarının 3060 ti ve 3070 modelleri mevcut evga ve gigabyte 50 derecelerde takılrıken msi 38 derece yorum sizin açıkcası. Msi soğutmak için herhangi bir işlem yapmaya gerek kalmıyor. msi 2 fanlı modeli*