şu an ETH 4.000 USD ve kazım oranı aşırı yüksek. Örnek olarak benim sistemim son 3 ödemesini ortalama 100 saatte ondan öncekileri de 90 saatte yapmış şu an 54 saatte ödeme olacak diye gösteriyor. Yani ETH 4.000 dolarda kalsa bile kazım hızı normale döndüğü zaman 14 ayda amorti edecektir kendini. Mining yapan arkadaşlar da teyit edecektir bu durumu.
Tam olarak konuya uzak olduğum için tam anlayamadım hocam. Yine kazım oranı ve ödeme seviyesi aynı olmuyor mu? Sadece ETH düşerse amorti süresi uzamaz mı?