makale121314 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an kaç ayda amorti ediyor hocam sistem hesapladınız mı kounuyu hortlatmak gibi olacak ama ?
ETH 2.0 güncellemesinden önce almak istemedim hocam. Keza daha öncede belirttiğim gibi benim yatırdığımı hemen geri almak gibi bir beklentim yok. 1-2 yılda da amorti etse benim için pek farkı yok çünkü geleni bozdurup harcamayacağım, acil bir ihtiyacımda yok, o yüzden bana göre değişen birşey yok. Ama haklısınız bilhassa sizi tebrik ediyorum bu konu aklınıza gelmiş aramış bulmuşsunuz ) teşekkürler hocam sağolasın.