Bilmiyorum hocam nereden aldınız bilgiyi hangi forumda konuşuldu ama 50 dereceler ekran kartı için soğuktur.
Ek olarak hiveos falan kullanıyorsanız hocam dereceler yüksek olduğu zaman birçok hataya maruz kalabilirsiniz. 60 dereceden sonra saçma sapan bir dünya hata verip sistem duruyor