• 20-02-2021, 18:55:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    @Fizz; özelden RX 5600 XT ve RX 5700 XT fiyatı alabilir miyim?

    Hazır bir ücretsiz danışmanlık hizmeti daha. Bu sefer coinler için:

    Elon Musk'ın iki dudağının arasındasınız. Kaybetmeyi göze almadığınız bir para ile bugünlerde sakın piyasaya girmeyin...
  • 20-02-2021, 19:01:43
    #11
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dediğim sadece ufak bir seçenek. Bu işe girenler bir zahmet piyasa araştırmasını, fiyat analizlerini yapsınlar sonra tedrikçilerle veya danışmanlarla görüşsünler. Bu sistemlere balıkla atlamayan kimseyi, kimse d@landıramaz rahat ol.

    Bildiğin tedarikçileri paylaş diyorsun? Bilgilendir diyorsun İki saattir danışman diye bağırıyorum burada cevap vermek için veriyorsun sadece.

    Benim söylediklerimi BOŞ eleştirmekten ziyade elinde tutulur? Ben şunu yaptım zarar ettim diye bana soru sorarsan çok güzel bilgilendirme yaparım sana rahat ol.
    Ben o kadar anlatmışsın boşa düşmesin diye soruyorum verdiğin cevaba bak.
    Ben Eth 2018 yılında eth mining deneyimi yaptım 370$dı, 770$ olduğunda rigimi ve ethlerimi satıp çıktım. Zararla değil karla, ancak sen burda boş yorum yapacağına şunları şunları bulurlarsa diyeceğine, ucuz yollu yönlendirdiklerini yaz hadi görelim. Ucuza yok aliexpressten yok danışmandn bulurlar değil. Şuan piyasada bul bakayım ucuza kart göreyim seni hadi...
    İnsanları şuan mininge girmek için en doğru zaman gibi yorum yapıyorsun sonra arkasını boş bırakıyorsun tedarikçileri açıkla görelim seni ucuz kartları...
  • 20-02-2021, 19:20:09
    #12
    bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben o kadar anlatmışsın boşa düşmesin diye soruyorum verdiğin cevaba bak.
    Ben Eth 2018 yılında eth mining deneyimi yaptım 370$dı, 770$ olduğunda rigimi ve ethlerimi satıp çıktım. Zararla değil karla, ancak sen burda boş yorum yapacağına şunları şunları bulurlarsa diyeceğine, ucuz yollu yönlendirdiklerini yaz hadi görelim. Ucuza yok aliexpressten yok danışmandn bulurlar değil. Şuan piyasada bul bakayım ucuza kart göreyim seni hadi...
    İnsanları şuan mininge girmek için en doğru zaman gibi yorum yapıyorsun sonra arkasını boş bırakıyorsun tedarikçileri açıkla görelim seni ucuz kartları...
    2 kelime araştırma yapmaktan ..... insana ne yazsam boş. Arayan belasınıda bulur, mevlasına sen dert etme bunları.

    Armut piş ağzıma düş yapmaya ne kadar çok alışmışsın sen.

    Siz yapamıyorsunuz? Kimse yapamaz.
    Siz beceremiyorsunuz? Kimse beceremez.

    Dolar yükseldi... O alınmaz.. Bu alınmaz... Piyasada 2.5 katı fiyatına çıktı her şey.. Yapmayın batarsınız demeyi alışkanlık haline getirmişsiniz siz.

    Ben kimseyi RİG alın madencilik yapın demiyorum ama siz paranızı çöpe atarsınız diyorsunuz. Bunu ekran kartı fiyatları yüksek diyemi söylüyorsunuz?

    Gereken bilgi ve tecrübeye sahip olup, rigleriniz yanmadıktan sonra kimsenin zarar ettiği yok merak etme sen.

    Zamanında coinler sepetlerde %100 lük artışa geçince sizin gibi tipler yine piyasada millete coinlerini sattırmaya çalıştılar. Sonuç? İkiye katlamaya devam etti.


    İnsanlar bu devirde yüz binlerce, milyonlarca liralık rig topluyor, tesis kuruyor siz hala bu kafada devam edin.

    Olayın özeti;
    Herkesin kendi bilgisi, aklı var arkadaşlar. Birisi girilmez diyince geri adım atmayın. Birisi girilir diyincede ileri adım atmayın. Kendi fikirleriniz kralı siz olun kimseyede muhtaç kalmayın. Herkese iyi forumlar.
  • 20-02-2021, 19:28:21
    #13
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kelime araştırma yapmaktan ..... insana ne yazsam boş. Arayan belasınıda bulur, mevlasına sen dert etme bunları.

    Armut piş ağzıma düş yapmaya ne kadar çok alışmışsın sen.

    Siz yapamıyorsunuz? Kimse yapamaz.
    Siz beceremiyorsunuz? Kimse beceremez.

    Dolar yükseldi... O alınmaz.. Bu alınmaz... Piyasada 2.5 katı fiyatına çıktı her şey.. Yapmayın batarsınız demeyi alışkanlık haline getirmişsiniz siz.

    Ben kimseyi RİG alın madencilik yapın demiyorum ama siz paranızı çöpe atarsınız diyorsunuz. Bunu ekran kartı fiyatları yüksek diyemi söylüyorsunuz?

    Gereken bilgi ve tecrübeye sahip olup, rigleriniz yanmadıktan sonra kimsenin zarar ettiği yok merak etme sen.

    Zamanında coinler sepetlerde %100 lük artışa geçince sizin gibi tipler yine piyasada millete coinlerini sattırmaya çalıştılar. Sonuç? İkiye katlamaya devam etti.


    İnsanlar bu devirde yüz binlerce, milyonlarca liralık rig topluyor, tesis kuruyor siz hala bu kafada devam edin.

    Olayın özeti;
    Herkesin kendi bilgisi, aklı var arkadaşlar. Birisi girilmez diyince geri adım atmayın. Birisi girilir diyincede ileri adım atmayın. Kendi fikirleriniz kralı siz olun kimseyede muhtaç kalmayın. Herkese iyi forumlar.
    Sen nasıl bir cins insansın anlayamadım ki, ben mining yapmayı bırakalı 2018'den buraya 3 yıl oldu. Ve rig kurmayıda ozamandan beri düşünmüyorum ve kurmayacağımda. Ben bilgiyi yaz ki forumdaki arkadaşlara öncü olsun diye söyledim. Armut düş piş bişeyler söyliyorsun hala.
    Ben netim kardeş senin gibi yanar döner konuşmuyorum bak yazayım.

    $ yüksek
    Ekran kartı bulmak zor
    Elektirik pahalı.
    Eth yüksek
    Sabit maliyetleriniz yüksek olacak, ROİ süreniz yüksek olacak eğer ETH ROİ süreniz tamamlanmadan düşerse sorun yaşarsınız diyorum.

    Bu aradada kimseye coin sattırmaya kalkışmadım neyin boşunu yaptığını anlamadımda. Bu arada coin iki kat yapması kaç yapmayı önemli değil, karını alır çıkarsın tekrar dip gördüğün yerden girersin. Al-sat cıyım ben senin dediğin manüpilasyon yapanlar kim bilmem ama milleti dinleme manüpilasyonada gelme sana tavsiyem.

    Herhalde o söylediğin UCUZ KART kısmını açıklamayacaksın anladım sağol. Forumda bu işi yapcak insanlara faydalı olsun demiştim ancak sen herhalde yanlış anladın anlamayada devam et...
  • 20-02-2021, 19:41:01
    #14
    Yukarıdaki 2 arkadaş, konuyu açan arkadaşın yüzünden gereksiz bir tartışmaya girmişler.

    Rig kurmak neye göre riskli veya risksiz ? Bu konudaki teorinizin doğruluğunu neye bağladınız en önemli soru işareti bu aslında.

    Şaşırtıcı olansa hem rig kurmak riskli diyorsunuz hem elinizde kart varsa bu işi yapmak mantıklı diyorsunuz ( şanslı demişsiniz ya ). Bu ne perhiz ne lahana turşusu.

    Rig kurmak veya piyasadan bu kartları şuan pahalı fiyata almanın mantıksız olduğunu yazmışsınız ve üzülürsünüz demişsiniz.

    Peki size 3 sorum var.

    Kısa sürede eth 2 katı fiyat görürse söyledikleriniz hala geçerlimi olacak ?

    Rig kurulması mantıksız dediğiniz için soruyorum o zaman ETH short yapın madem olumsuz düşünüyorsunuz ?

    Danışmanlara boşuna para kaptırmayın demişsiniz, kuracak kişi ekran kartlarını yaktığında parasını sizdenmi alıcak ?

    Her yönüyle altına kocaman;

    Yatırım tavsiyesi değildir.

    Yazılacak, skandal bir konu olmuş.
  • 20-02-2021, 19:45:39
    #15
    Peki bilgisayarda mining nasıl yapılır?

    youtubede hangi site veya hangi programla yapılır gösterilmiyor, mobilde 23 uygulama ile yapıyorum ama dizüstü bilgisayar var onla yapacağım nasıl yapabilirim
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kısaca ve çok net olarak iki tane tavsiyem var:

    1) Elinizde 3-4 ay önce alınmış ekran kartlarınız var ise EVET yapabilirsiniz ve çok şanslısınız.

    2) Elinizde hiç bir ekran kartı yoksa ve satın almayı düşünüyorsunuz HAYIR riske ettiğiniz para hiç ama hiç mantıklı değil. Gerçek madenciler aylar öncesinden 2500 TL civarlarına RX 5600 XT gibi kartları zaten aldılar hatta paralarını bile çıkarttılar.

    Madenciliğe yeni girecekseniz boşuna danışman arkadaşlara para kaptırmayın ve paranızı riske atmayın. Bu fiyatlara ekran kartı falan alınmaz. Şuan piyasalar yüksek ama iki sonra ne olacağının garantisi yok. Üzülürsünüz...
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milleti bence eksik bilgiler ile yanlış yönlendirmeyin. Danışman tutar veya tutmaz kendi tercihi buna bir şey diyemem. Fakat bu fiyatlarda satın alınmaz demeniz çok yanlış.

    Bilgisayar sistemleri hakkında tecrübeli insanlar zaten kendi rig sistemlerini en iyi şekilde toplar.
    bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nesi yanlış? Bir yönlendirme yapmıyor, bir tarafa yönlenirken dikkatli olun demek istiyor.
    Şuan çok net yüksek fiyatlardan kart alıp bu işe girmek riskli onu söylemek istemiş arkadaş. Senin karşıt tezin varsa yaz görelim.
    Riga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıdaki 2 arkadaş, konuyu açan arkadaşın yüzünden gereksiz bir tartışmaya girmişler.

    Rig kurmak neye göre riskli veya risksiz ? Bu konudaki teorinizin doğruluğunu neye bağladınız en önemli soru işareti bu aslında.

    Şaşırtıcı olansa hem rig kurmak riskli diyorsunuz hem elinizde kart varsa bu işi yapmak mantıklı diyorsunuz ( şanslı demişsiniz ya ). Bu ne perhiz ne lahana turşusu.

    Rig kurmak veya piyasadan bu kartları şuan pahalı fiyata almanın mantıksız olduğunu yazmışsınız ve üzülürsünüz demişsiniz.

    Peki size 3 sorum var.

    Kısa sürede eth 2 katı fiyat görürse söyledikleriniz hala geçerlimi olacak ?

    Rig kurulması mantıksız dediğiniz için soruyorum o zaman ETH short yapın madem olumsuz düşünüyorsunuz ?

    Danışmanlara boşuna para kaptırmayın demişsiniz, kuracak kişi ekran kartlarını yaktığında parasını sizdenmi alıcak ?

    Her yönüyle altına kocaman;

    Yatırım tavsiyesi değildir.

    Yazılacak, skandal bir konu olmuş.
  • 20-02-2021, 19:55:38
    #16
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bilgisayarda mining nasıl yapılır?

    youtubede hangi site veya hangi programla yapılır gösterilmiyor, mobilde 23 uygulama ile yapıyorum ama dizüstü bilgisayar var onla yapacağım nasıl yapabilirim
    Hocam diz üstü bilgisayarla mining yapmayın. Mobildede yaptığınız uygulamalar telefonunuzun ömrünü yer.
    ETH miningde Claymore Miner kullanabilirsiniz. Ancak laptopla vbz denemeyin. Rig kurarak yapılır bu iş.
  • 20-02-2021, 21:33:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Riga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıdaki 2 arkadaş, konuyu açan arkadaşın yüzünden gereksiz bir tartışmaya girmişler.

    Rig kurmak neye göre riskli veya risksiz ? Bu konudaki teorinizin doğruluğunu neye bağladınız en önemli soru işareti bu aslında. Ekran kartlarının şuan fiyatları korkunç seviyede.

    Şaşırtıcı olansa hem rig kurmak riskli diyorsunuz hem elinizde kart varsa bu işi yapmak mantıklı diyorsunuz ( şanslı demişsiniz ya ). Bu ne perhiz ne lahana turşusu. Üstte yazdım. Bu fiyatlara girmek bence büyük risk.

    Rig kurmak veya piyasadan bu kartları şuan pahalı fiyata almanın mantıksız olduğunu yazmışsınız ve üzülürsünüz demişsiniz.

    Peki size 3 sorum var.

    Kısa sürede eth 2 katı fiyat görürse söyledikleriniz hala geçerlimi olacak ? Aynı şekilde yarın 300-400 dolarada inebilir. Normal fiyatlara satın alınmış ekran kartları ile daha az zararda olursunuz. Şuan 3 katı parayı riske atıyorsunuz. Risk/Kazanç olarak şuan madencilik bence değmez. Temel noktam bu.

    Rig kurulması mantıksız dediğiniz için soruyorum o zaman ETH short yapın madem olumsuz düşünüyorsunuz ? Yapmadığımı söylemedim.

    Danışmanlara boşuna para kaptırmayın demişsiniz, kuracak kişi ekran kartlarını yaktığında parasını sizdenmi alıcak ? Ekran kartını nasıl yakabiliyorsunuz? Madencilik ile zınk diye ekran kartını yakabileni ben henüz görmedim. İşi bildiğinize emin misiniz?

    Her yönüyle altına kocaman;

    Yatırım tavsiyesi değildir.

    Yazılacak, skandal bir konu olmuş.
    Teker teker cevapladım alıntı içinde.

    Okumayan ve kuru kuruya yazan arkadaşlar için tekrar daha anlaşılır yazıyorum. Madencilik işine girmek şuan bu ekran kartı fiyatları ile çok ama çok riskli. Piyasalar fazlası ile yüksek ve kar satışları geldiğinde domino taşı gibi düşecek. Kar yapmak isteyen çok insan var. Bir yatırım aracı sürekli kazandıramaz. Yoksa herkes zengin olurdu. Ayı sezonu yakınımızda ve bence şuan kar realizasyonu zamanı...
  • 22-02-2021, 13:02:21
    #18
    merhaba elimde rtx 3090 24 gb ekran kartı var bu ekran kartıyla 8 8 8 3e bölüp madencilik yapabilirmiyim ve aylık gelir ne olabilir tahmini yoksa tek kartı kullanarak kaç hızda kazım elde edebilirim birde bölünüyorsa bu kara geçermi detaylı bilgisi olan pm üzerinden bilgilendirebilirmi.