Ben o kadar anlatmışsın boşa düşmesin diye soruyorum verdiğin cevaba bak.
Ben Eth 2018 yılında eth mining deneyimi yaptım 370$dı, 770$ olduğunda rigimi ve ethlerimi satıp çıktım. Zararla değil karla, ancak sen burda boş yorum yapacağına şunları şunları bulurlarsa diyeceğine, ucuz yollu yönlendirdiklerini yaz hadi görelim. Ucuza yok aliexpressten yok danışmandn bulurlar değil. Şuan piyasada bul bakayım ucuza kart göreyim seni hadi...
İnsanları şuan mininge girmek için en doğru zaman gibi yorum yapıyorsun sonra arkasını boş bırakıyorsun tedarikçileri açıkla görelim seni ucuz kartları...
2 kelime araştırma yapmaktan ..... insana ne yazsam boş. Arayan belasınıda bulur, mevlasına sen dert etme bunları.
Armut piş ağzıma düş yapmaya ne kadar çok alışmışsın sen.
Siz yapamıyorsunuz? Kimse yapamaz.
Siz beceremiyorsunuz? Kimse beceremez.
Dolar yükseldi... O alınmaz.. Bu alınmaz... Piyasada 2.5 katı fiyatına çıktı her şey.. Yapmayın batarsınız demeyi alışkanlık haline getirmişsiniz siz.
Ben kimseyi RİG alın madencilik yapın demiyorum ama siz paranızı çöpe atarsınız diyorsunuz. Bunu ekran kartı fiyatları yüksek diyemi söylüyorsunuz?
Gereken bilgi ve tecrübeye sahip olup, rigleriniz yanmadıktan sonra kimsenin zarar ettiği yok merak etme sen.
Zamanında coinler sepetlerde %100 lük artışa geçince sizin gibi tipler yine piyasada millete coinlerini sattırmaya çalıştılar. Sonuç? İkiye katlamaya devam etti.
İnsanlar bu devirde yüz binlerce, milyonlarca liralık rig topluyor, tesis kuruyor siz hala bu kafada devam edin.
Olayın özeti;
Herkesin kendi bilgisi, aklı var arkadaşlar. Birisi girilmez diyince geri adım atmayın. Birisi girilir diyincede ileri adım atmayın. Kendi fikirleriniz kralı siz olun kimseyede muhtaç kalmayın. Herkese iyi forumlar.