Peki bilgisayarda mining nasıl yapılır?

youtubede hangi site veya hangi programla yapılır gösterilmiyor, mobilde 23 uygulama ile yapıyorum ama dizüstü bilgisayar var onla yapacağım nasıl yapabilirim
Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kısaca ve çok net olarak iki tane tavsiyem var:

1) Elinizde 3-4 ay önce alınmış ekran kartlarınız var ise EVET yapabilirsiniz ve çok şanslısınız.

2) Elinizde hiç bir ekran kartı yoksa ve satın almayı düşünüyorsunuz HAYIR riske ettiğiniz para hiç ama hiç mantıklı değil. Gerçek madenciler aylar öncesinden 2500 TL civarlarına RX 5600 XT gibi kartları zaten aldılar hatta paralarını bile çıkarttılar.

Madenciliğe yeni girecekseniz boşuna danışman arkadaşlara para kaptırmayın ve paranızı riske atmayın. Bu fiyatlara ekran kartı falan alınmaz. Şuan piyasalar yüksek ama iki sonra ne olacağının garantisi yok. Üzülürsünüz...
Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milleti bence eksik bilgiler ile yanlış yönlendirmeyin. Danışman tutar veya tutmaz kendi tercihi buna bir şey diyemem. Fakat bu fiyatlarda satın alınmaz demeniz çok yanlış.

Bilgisayar sistemleri hakkında tecrübeli insanlar zaten kendi rig sistemlerini en iyi şekilde toplar.
bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nesi yanlış? Bir yönlendirme yapmıyor, bir tarafa yönlenirken dikkatli olun demek istiyor.
Şuan çok net yüksek fiyatlardan kart alıp bu işe girmek riskli onu söylemek istemiş arkadaş. Senin karşıt tezin varsa yaz görelim.
Riga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıdaki 2 arkadaş, konuyu açan arkadaşın yüzünden gereksiz bir tartışmaya girmişler.

Rig kurmak neye göre riskli veya risksiz ? Bu konudaki teorinizin doğruluğunu neye bağladınız en önemli soru işareti bu aslında.

Şaşırtıcı olansa hem rig kurmak riskli diyorsunuz hem elinizde kart varsa bu işi yapmak mantıklı diyorsunuz ( şanslı demişsiniz ya ). Bu ne perhiz ne lahana turşusu.

Rig kurmak veya piyasadan bu kartları şuan pahalı fiyata almanın mantıksız olduğunu yazmışsınız ve üzülürsünüz demişsiniz.

Peki size 3 sorum var.

Kısa sürede eth 2 katı fiyat görürse söyledikleriniz hala geçerlimi olacak ?

Rig kurulması mantıksız dediğiniz için soruyorum o zaman ETH short yapın madem olumsuz düşünüyorsunuz ?

Danışmanlara boşuna para kaptırmayın demişsiniz, kuracak kişi ekran kartlarını yaktığında parasını sizdenmi alıcak ?

Her yönüyle altına kocaman;

Yatırım tavsiyesi değildir.

Yazılacak, skandal bir konu olmuş.