Yukarıdaki 2 arkadaş, konuyu açan arkadaşın yüzünden gereksiz bir tartışmaya girmişler.

Rig kurmak neye göre riskli veya risksiz ? Bu konudaki teorinizin doğruluğunu neye bağladınız en önemli soru işareti bu aslında.

Şaşırtıcı olansa hem rig kurmak riskli diyorsunuz hem elinizde kart varsa bu işi yapmak mantıklı diyorsunuz ( şanslı demişsiniz ya ). Bu ne perhiz ne lahana turşusu.

Rig kurmak veya piyasadan bu kartları şuan pahalı fiyata almanın mantıksız olduğunu yazmışsınız ve üzülürsünüz demişsiniz.

Peki size 3 sorum var.

Kısa sürede eth 2 katı fiyat görürse söyledikleriniz hala geçerlimi olacak ?

Rig kurulması mantıksız dediğiniz için soruyorum o zaman ETH short yapın madem olumsuz düşünüyorsunuz ?

Danışmanlara boşuna para kaptırmayın demişsiniz, kuracak kişi ekran kartlarını yaktığında parasını sizdenmi alıcak ?

Her yönüyle altına kocaman;

Yatırım tavsiyesi değildir.

Yazılacak, skandal bir konu olmuş.