• 03-04-2021, 00:41:26
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son günlerde ETH kazım zorluğu zirvelerde ve gelirler iyice düştü. Bu başlığı açtığımda o fiyatlara kart alanlara geçmiş olsun diyorum...
    yanlış bilgi veriyorsunuz kazım zorluğu yok aksine eth tavan durumunda şimdiden alsalar dahi 4-5 ayda kendilerini amorti ederler yanlış bilgilerle insanları yanıltmayın lütfen türkiyede yükselipte düşen şey gördünüzmü siz bugün 5 k ise yarın öbürgün 6-7 k da olur kartlar girmek isteyen arkadaşlar risksiz gelir olmaz fakat bi ton alt coin mevcut her türlü kazım yapılır.
  • 03-04-2021, 00:45:44
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Misal yukarıda yazan arkadaş gibilerini dinlemeyin. Bilgiler herkese açık:

    https://etherscan.io/chart/difficulty

    20 şubat ile karşılaştırdığımızda %25 zorluk artışı var.

    Peki ETH fiyatındaki artış ne kadar?

    https://finance.yahoo.com/quote/ETH-USD/history/

    2036 USD'den 2100 USD'ye çıkmış. Sonuç gayet ortada. Konun başında dediğim risk şuan daha da artmış durumda...
  • 26-04-2021, 17:47:14
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Son günlerde hafiften esen ayı sezonu rüzgarları ile alacağınız riskler biraz daha arttı. İyi fiyata girmediğiniz sürece çok büyük risk aldığınızı düşünüyorum. Kartları satmanın iyi bir zamanı olabilir. YTD.

    Zorluk artışı hala çok hızlı devam ediyor. Sadece ETH fiyatına güvenip madencilik yaparsanız kötü bir sonla karşılaşabilirsiniz. Zorluk = Enflasyon gibi düşünün. Zorluk arttıkça kazdığınızın değeri düşüyor.

    23.05.2021 Güncellemesi

    1 ay önce demiştim zorluk artıyor diye. Şimdi ETH fiyatı da düştü. RX 5600 XT baz aldığınızda:

    Kart fiyatı 950 USD
    Kar günde 2.8 USD

    950 / 2.8 = 339 gün

    Kartın normal ederi ise 425 USD...
  • 24-05-2021, 13:13:22
    #31
    Şu devirde ekran kartı alıp mining yapmak ölü yatırımın biraz dirisi.. 3 ay önce alacaktınız 5700xtleri şu an kartlar bile 3x fiyatlandı. Geliri siz düşünün.
  • 24-05-2021, 13:21:28
    #32
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kısaca ve çok net olarak iki tane tavsiyem var:

    1) Elinizde 3-4 ay önce alınmış ekran kartlarınız var ise EVET yapabilirsiniz ve çok şanslısınız.

    2) Elinizde hiç bir ekran kartı yoksa ve satın almayı düşünüyorsunuz HAYIR riske ettiğiniz para hiç ama hiç mantıklı değil. Gerçek madenciler aylar öncesinden 2500 TL civarlarına RX 5600 XT gibi kartları zaten aldılar hatta paralarını bile çıkarttılar.

    Madenciliğe yeni girecekseniz boşuna danışman arkadaşlara para kaptırmayın ve paranızı riske atmayın. Bu fiyatlara ekran kartı falan alınmaz. Şuan piyasalar yüksek ama iki sonra ne olacağının garantisi yok. Üzülürsünüz...
    hocam antminerlar ile alakalı ne düşünüyorsunuz? yeni antminerlara yatırım yapılır mı?
  • 24-05-2021, 13:57:29
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Şuan hiç bir asic yatırım yapılmaz. Ekran kartları gibi gereğinden çok fazla pahalı.
  • 17-06-2021, 15:43:31
    #34
    Rig toplamak için uygun dönem ne zaman başlar hocam sizce ne zaman girelim bu işe yani
  • 17-06-2021, 16:18:50
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Ekran kartları ve asic cihazlar ucuzlamadan girmek büyük risk. ETH PoS'a geçince diğer alt coin madenciliği ne olacak sorusuda önemli. Bir yeniden şekillenme ve adaptasyon süreci yaşanacak. 2022 başları fırsatlar kovalanabilir.

    Chia madenciliği son günlerde gündemde. Hiç bir şekilde tavsiye etmiyorum. Havuz konusu, inanılmaz zorluk artışı, sürekli yatırım yapma gerekliliği...
  • 17-06-2021, 18:13:01
    #36
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartları ve asic cihazlar ucuzlamadan girmek büyük risk. ETH PoS'a geçince diğer alt coin madenciliği ne olacak sorusuda önemli. Bir yeniden şekillenme ve adaptasyon süreci yaşanacak. 2022 başları fırsatlar kovalanabilir.

    Chia madenciliği son günlerde gündemde. Hiç bir şekilde tavsiye etmiyorum. Havuz konusu, inanılmaz zorluk artışı, sürekli yatırım yapma gerekliliği...
    Chia da amorti süresi daha kısa gibi geliyor fakat bu düşüncenizin sebebi sadece zorluk artışı mıdır? Zira havuzlarda açılmaya başladı diye biliyorum