Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son günlerde ETH kazım zorluğu zirvelerde ve gelirler iyice düştü. Bu başlığı açtığımda o fiyatlara kart alanlara geçmiş olsun diyorum...
yanlış bilgi veriyorsunuz kazım zorluğu yok aksine eth tavan durumunda şimdiden alsalar dahi 4-5 ayda kendilerini amorti ederler yanlış bilgilerle insanları yanıltmayın lütfen türkiyede yükselipte düşen şey gördünüzmü siz bugün 5 k ise yarın öbürgün 6-7 k da olur kartlar girmek isteyen arkadaşlar risksiz gelir olmaz fakat bi ton alt coin mevcut her türlü kazım yapılır.