Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartları ve asic cihazlar ucuzlamadan girmek büyük risk. ETH PoS'a geçince diğer alt coin madenciliği ne olacak sorusuda önemli. Bir yeniden şekillenme ve adaptasyon süreci yaşanacak. 2022 başları fırsatlar kovalanabilir.

Chia madenciliği son günlerde gündemde. Hiç bir şekilde tavsiye etmiyorum. Havuz konusu, inanılmaz zorluk artışı, sürekli yatırım yapma gerekliliği...
Chia da amorti süresi daha kısa gibi geliyor fakat bu düşüncenizin sebebi sadece zorluk artışı mıdır? Zira havuzlarda açılmaya başladı diye biliyorum