Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Blackchain ve Kripto Kandırmacası
145
●5.112
- 14-02-2021, 17:34:53Amaç ortada magazin.
Yormayın arkadaşlar kendiniz bu yeni üyelere bilgi vermek için..
Senin gibi muhabbet seviyesini düşürüp yerli malı diyerek Türk yapımı olan her şeyden nefret edip avrupa seviciliği yapanları anlamıyorum.
Benim yaptığım hangi programdan haberin var ?
Profilimde her şey yazar. konularımda görebilirsin.
Yaşın gizli hiç bir şeyin yok burada post kasıyorsun yada popi olmaya çalışıyorsın.
Bu gibi davranışlarınla bugünlerde popi olabilirsin ama yıllar sonra burada kalabilirsen adam değil de ne yerine koyarlar bilemezsin.
Sorduğun sorulara cevap alınca konuyu saptırmaya çalışıyorsun.
Bülent serttaşın bakışlarını bırakıyorum sana.
https://www.youtube.com/watch?v=CpOSTPIcN0o
sen oynamaya devam et
bilgili ve sana bilgi vermek isteyenlere bir şeylerin aksini iddaa ederek kaçmaya çalış
şuan ben gibi off puff bunamı cevap vereceğim diyen yüzlerce insan var eminim.
senin konularının seviyesini görecektir
bu arada engellenenler listesindesin yazsan da göremeyeceğim
istediğin gibi at koşturabilirsin hakkımda, görmeyeceğim şekilde yazabilirsin ben pes ettim
o kadar örnekler verdim ama gerçekten pes ettim... hep bir kıvırma bir yerlere dağıtma cabası.
Şimdide yerli malı diyerek Türk yazılımcıların yaptıklarını küçümsedin.
Torrent Blokchain ve Türk malı nereden nereye
Kişi engelleme
https://www.r10.net/profil/engellemeler - 14-02-2021, 18:43:44Helal kardeşim büyük resmi görmüşsün,
1.si başlığa blackchain yazmışsın doğrusu blockchain,
2.si Yeni teknoloji değildir, bildiğimiz P2P/Torrent sistemidir demişsin cep telefonu ile ekran kartını kıyaslamak gibi alakasız
Blockchain bir veri tabanı sistemidir mysql mssql gibi , p2p/torrent dediğin dağıtık sistemlerin birbiriyle haberleşmesinde kullanılan protokoldür. p2p eşleme sistemi gerekmiyor private blockchain kullananlar da var,
3. %51 saldırısını insanlar çok yanlış anlıyor, bir miner ağın %60 ini ele geçirirse, kendi transferlerine yüksek ücret verip blok bulan diğer minerlara onaylattıktan sonra kendi transferini içine eklemdiği kendi bloklarını yayına alabilir,eğer ağ onun kendi transferlerini eklemediği blokları üzerinden devam etmeye karar kılarsa eski bloklar orphan sayılacağı için transferleri de geçersiz sayılacak, bu yüzden borsalar ve diğer bitcoin ödemesi kabul ederken birden fazla onay istiyor ha ama ağın %51 ını ele geçirmenin şuanki maliyeti 700 bin$ bunu uzun süreli yapmalısınız ve şanslı olmalsınız ki diğer minerlardan önce birden fazla blok bulmalı önceki transferinizi bloğa eklettirmeden yeni bloklarınızı yayına geçirmelsiniz ki bunun garantisi yok
minerlar ağın güvenliğini sağlarken,minerlarin güvenliğini de aynı consensus a tabi diğer nodelar sağlıyor https://coin.dance/nodes şuan 10 bin e yakın node bu minerları denetliyor bulunan bloklara kabul yada red veriyor
4. yazının her yerinden cahillik fışkırıyor
"Nedir bu statik adresler? ne işe yarar? hepimizin bildiği/duyduğu server client ilişkisi. Örneğin soğuk cüzdanlar client'dır, "
demişsin soğuk cüzdan dediğimiz şey client değildir , soğuk cüzdan adresini ve şifresini bildiğiniz bir hesabı internete bağlı elektronik cihazlarda tutmamanın diğer bir değimidir,
https://brainwalletx.github.io/
misal bu sitenin kodlarini internete bağli olmayan bir cihaza indirip bir adres üretip onu saklarsaniz sadece depolamak için kullanırsanız bu bir soğuk cüzdandır
ledger soğuk bir cüzdandır, bip39 ile ürettiğiniz canlı bir ortama kaydetmediğiniz her cüzdan soğuk cüzdandır client server vs. değildir
Bitcoin statik DNS adresleri:
bitcoin.sipa.be
dnsseed.bluematt.me
dnsseed.bitcoin.dashjr.org
seed.bitcoinstats.com
bitseed.xf2.org
bitcoin.jonasschnelli.ch
demişsin bunlar ve bilmediğin belki daha bir sürü serverlar ağa yeni katılmak isteyen nodeları buluşturan RTC serverlardır,bunların engellenmesinin hiç bir önemi yok bu serverlar kapansa dahi ağdaki eşler birbiriyle haberleşmeye devam edecek, yeni katılmak isteyenlere de başka biri başka bi rtc server açacak ,
ha bunların çok bir önemi varsa buyrun bu 6 tane adrese ddos atin 1.5 trilyon dolarlık sistemi kapatın bakın bakalım etkileniyor mu,
bitcoinin kara para aklanma terör uyuşturucu gibi olaylarda kullanıldığını idda edenler oluyor yukardaki cahilin yazdığı gibi 2009 senesinden (bitcoin in live a geçişinden) önce bu olaylar ne ile yapılıyordu
dolar ile euro ile, e o zaman dolar da yasaklansın mı? doları kullananlar suçlu mu oluyor,
kaldı ki bitcoin dolardan da eurodan da ve diğer kara para transferlerinde kullanilan diğer itibari paralardan bin kat daha temizdir çünkü blockchain teknolojisi sayesinde yapılan tüm transferler canlı olarak herkes tarafından izlenebilir , ama bizim başkalarının dolar ve euro hesaplarındaki transferleri görmemize imkan yok, ama bitcoin bütün dünyaya açık merkeziyesiz herkesin erişebilip kullanabileceği görüp kimseden izin almadan katılabileceği bir sistem, ama dolar ve euro hesabı açmak için bankaya gidiyorsun her bilgini veriyorsun paranı onlara emanet ediyorsun onlar izin verirse onların hizmetine tabii olabiliyorsun, bitcoinde bunların hiç biri yok
özet: cahillerle sohbeti kesin - 14-02-2021, 18:50:43https://bitcoin.stackexchange.com/qu...ind-each-other
How do Bitcoin clients find each other?
Bitcoin istemcisi diğer ağları nasıl bulur?
Daha önce bağlandığı ağ varsa aynı IP adresine bağlanmaya çalışır eğer bağlantı ilkse IP/DNS adreslerine başvurur, bu adresler yasaklanmışsa yeni kişiler ağa dahiil olamaz. Eski kişiler bağlantıyı sürdürmek için her birinin statik IP adresi olamsı gerekir. - 14-02-2021, 19:00:33Halbuki biz teknolojisine yatırım yapıyoruz diyen de olmamış. Ucuz transfer 0.001(48 dolar) BTC , eth transfer ücreti ucuzmuş 😂 20-30 dolar. Birde bankalar 5-10 lira alınca laf ediyorlardı 😂 ABD ve Çin'in yasaklanmasına bakar. Bu kadar kasmayın, kazanmanıza bakın. Yarın düşmeye başlayınca hepiniz buralara sövmek için geleceksiniz. Konuyu açan arkadaş çok güzel bir konuya değinmiş. Düşman gibi niye saldırıyorsunuz.
- 14-02-2021, 19:23:25O eskidendi. Siz baya geriden geliyorsunuz. Şu an bitcoin teknolojisine yatırım yapıyoruz yada transferler çok ucuz diyeni görmedim. BTC artık bir yatırım aracı haline geldi. Devletlerin merkez bankaları sürekli para basarak insanların ceplerindeki paranın değerini düşürdüğünü düşündüğü için bir değer saklama aracı olarak kullanılıyor bitcoin. Son olaylarda abd'nin kurumsalları bitcoine yönelince bu denli değer kazandı.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 19:43:20%100 yerli derken dalga geçmedim espri yaptım. Attığım youtube linkinde kendi yazdığım program var, soket konusunda bilgiliyim dedinya bizim de bildiğimiz bir şeyler var.ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 20:04:38bir gün bu balon kötü patlayacak.
Elon musk nakite ihtiyacı vardı muhtemelen 2 twit attı parasını en az 25 e katladı
böyle bir paranın gerçekten dünya çapında geçerli bir para birimi olabileceğine inananlar var.
