Amaç ortada magazin.
Yormayın arkadaşlar kendiniz bu yeni üyelere bilgi vermek için..
Senin gibi muhabbet seviyesini düşürüp yerli malı diyerek Türk yapımı olan her şeyden nefret edip avrupa seviciliği yapanları anlamıyorum.
Benim yaptığım hangi programdan haberin var ?
Profilimde her şey yazar. konularımda görebilirsin.
Yaşın gizli hiç bir şeyin yok burada post kasıyorsun yada popi olmaya çalışıyorsın.
Bu gibi davranışlarınla bugünlerde popi olabilirsin ama yıllar sonra burada kalabilirsen adam değil de ne yerine koyarlar bilemezsin.
Sorduğun sorulara cevap alınca konuyu saptırmaya çalışıyorsun.
Bülent serttaşın bakışlarını bırakıyorum sana.


https://www.youtube.com/watch?v=CpOSTPIcN0o


sen oynamaya devam et



bilgili ve sana bilgi vermek isteyenlere bir şeylerin aksini iddaa ederek kaçmaya çalış
şuan ben gibi off puff bunamı cevap vereceğim diyen yüzlerce insan var eminim.
senin konularının seviyesini görecektir

bu arada engellenenler listesindesin yazsan da göremeyeceğim
istediğin gibi at koşturabilirsin hakkımda, görmeyeceğim şekilde yazabilirsin ben pes ettim
o kadar örnekler verdim ama gerçekten pes ettim... hep bir kıvırma bir yerlere dağıtma cabası.
Şimdide yerli malı diyerek Türk yazılımcıların yaptıklarını küçümsedin.
Torrent Blokchain ve Türk malı nereden nereye

Kişi engelleme
https://www.r10.net/profil/engellemeler