Halbuki biz teknolojisine yatırım yapıyoruz diyen de olmamış. Ucuz transfer 0.001(48 dolar) BTC , eth transfer ücreti ucuzmuş 😂 20-30 dolar. Birde bankalar 5-10 lira alınca laf ediyorlardı 😂 ABD ve Çin'in yasaklanmasına bakar. Bu kadar kasmayın, kazanmanıza bakın. Yarın düşmeye başlayınca hepiniz buralara sövmek için geleceksiniz. Konuyu açan arkadaş çok güzel bir konuya değinmiş. Düşman gibi niye saldırıyorsunuz.