Halbuki biz teknolojisine yatırım yapıyoruz diyen de olmamış. Ucuz transfer 0.001(48 dolar) BTC , eth transfer ücreti ucuzmuş 😂 20-30 dolar. Birde bankalar 5-10 lira alınca laf ediyorlardı 😂 ABD ve Çin'in yasaklanmasına bakar. Bu kadar kasmayın, kazanmanıza bakın. Yarın düşmeye başlayınca hepiniz buralara sövmek için geleceksiniz. Konuyu açan arkadaş çok güzel bir konuya değinmiş. Düşman gibi niye saldırıyorsunuz.
O eskidendi. Siz baya geriden geliyorsunuz. Şu an bitcoin teknolojisine yatırım yapıyoruz yada transferler çok ucuz diyeni görmedim. BTC artık bir yatırım aracı haline geldi. Devletlerin merkez bankaları sürekli para basarak insanların ceplerindeki paranın değerini düşürdüğünü düşündüğü için bir değer saklama aracı olarak kullanılıyor bitcoin. Son olaylarda abd'nin kurumsalları bitcoine yönelince bu denli değer kazandı.