• 09-02-2021, 19:32:42
    #10
    balinalar çok manipüle ediyor
  • 09-02-2021, 19:33:05
    #11
    Bence bu hiç birşey dahada düşüceğini düşünüyorum. Doge bu haraketleri her sene yapıyor.
    Tepe noktalara gidip sonra en diplerde uzunca süre kalıyor. Nede olsa şaka coini .
    Alan arkadaşlar terste kalmamaya dikkat etsin bir sonraki şakaya kadar elinizde zararına tutmuş olabilirsiniz.
    Yada dayanamayıp büyük zararlaya satmak durumunda kalabilirsiniz.


    Yatırım tavsiyesi değildir.


  • 09-02-2021, 19:33:22
    #12
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son ilk pump da kazandığımı kazanmışım zaten 😁 Daha da girmedim. Şuan para harcıyorum
    Çok reklamını yaptın inanasım pek gelmiyor
  • 09-02-2021, 19:34:13
    #13
    Ya daha yukarı fırlamak icin gerilen bir oksa?
  • 09-02-2021, 19:38:06
    #14
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya daha yukarı fırlamak icin gerilen bir oksa?
    Daha nereye fırlamasını düşünüyorsunuz ? Elon Musk twit atmasına rağmen artık belli bir noktadan ileriye gidemez hale geldi + günlük alım/satım hacmi ilk zamankine göre epeyce düşük.
    Şuanki fiyatından 3x yapsa marketcapta 3/4.sıralara gelmesi gerekir. Elon Musk farklı kişilik neler yapıcağını bilmek zor.Belki Doge ile ortaklık felan yapıyom bile diyebilir kestiremeyiz onu,
    ama şuanda 2017 senesini görmüş biri olarak o kadar riskli görüyorumki anlatamam
  • 09-02-2021, 19:38:28
    #15
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kadar alıyorum şu kadar kazanıyorum diyen sendin,sen söyle bakalım kaybın varmı yokmu
    Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!

    Ek :// Yorumu beğenenleri de engelledim. Aman kazara münasebetimiz olur..
  • 09-02-2021, 19:38:52
    #16
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Böyle olacağı belliydi zaten.
  • 09-02-2021, 19:40:01
    #17
    Eness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha nereye fırlamasını düşünüyorsunuz ? Elon Musk twit atmasına rağmen artık belli bir noktadan ileriye gidemez hale geldi + günlük alım/satım hacmi ilk zamankine göre epeyce düşük.
    Şuanki fiyatından 3x yapsa marketcapta 3/4.sıralara gelmesi gerekir. Elon Musk farklı kişilik neler yapıcağını bilmek zor.Belki Doge ile ortaklık felan yapıyom bile diyebilir kestiremeyiz onu,
    ama şuanda 2017 senesini görmüş biri olarak o kadar riskli görüyorumki anlatamam
    Hocam 2017den beri ilgilenen birisi olarak siz benden daha iyi bilirsiniz o zaman hangi coine ne olacaginin belli olmayacagini
  • 09-02-2021, 19:41:20
    #18
    Geldi yine o meşhur konu