Dogecoin Sonunda Şakasını Yaptı
50
●2.974
- 09-02-2021, 19:33:05Bence bu hiç birşey dahada düşüceğini düşünüyorum. Doge bu haraketleri her sene yapıyor.
Tepe noktalara gidip sonra en diplerde uzunca süre kalıyor. Nede olsa şaka coini
.
Alan arkadaşlar terste kalmamaya dikkat etsin bir sonraki şakaya kadar elinizde zararına tutmuş olabilirsiniz.
Yada dayanamayıp büyük zararlaya satmak durumunda kalabilirsiniz.
Yatırım tavsiyesi değildir.

- 09-02-2021, 19:33:22Çok reklamını yaptın inanasım pek gelmiyoryasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2021, 19:38:06Daha nereye fırlamasını düşünüyorsunuz ? Elon Musk twit atmasına rağmen artık belli bir noktadan ileriye gidemez hale geldi + günlük alım/satım hacmi ilk zamankine göre epeyce düşük.Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanki fiyatından 3x yapsa marketcapta 3/4.sıralara gelmesi gerekir. Elon Musk farklı kişilik neler yapıcağını bilmek zor.Belki Doge ile ortaklık felan yapıyom bile diyebilir kestiremeyiz onu,
ama şuanda 2017 senesini görmüş biri olarak o kadar riskli görüyorumki anlatamam
- 09-02-2021, 19:38:28Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek :// Yorumu beğenenleri de engelledim. Aman kazara münasebetimiz olur.. - 09-02-2021, 19:40:01Hocam 2017den beri ilgilenen birisi olarak siz benden daha iyi bilirsiniz o zaman hangi coine ne olacaginin belli olmayacaginiEness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.