Bence bu hiç birşey dahada düşüceğini düşünüyorum. Doge bu haraketleri her sene yapıyor.
Tepe noktalara gidip sonra en diplerde uzunca süre kalıyor. Nede olsa şaka coini .
Alan arkadaşlar terste kalmamaya dikkat etsin bir sonraki şakaya kadar elinizde zararına tutmuş olabilirsiniz.
Yada dayanamayıp büyük zararlaya satmak durumunda kalabilirsiniz.


Yatırım tavsiyesi değildir.