Şu kadar alıyorum şu kadar kazanıyorum diyen sendin,sen söyle bakalım kaybın varmı yokmu
Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!
Ek :// Yorumu beğenenleri de engelledim. Aman kazara münasebetimiz olur..