Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya daha yukarı fırlamak icin gerilen bir oksa?
Daha nereye fırlamasını düşünüyorsunuz ? Elon Musk twit atmasına rağmen artık belli bir noktadan ileriye gidemez hale geldi + günlük alım/satım hacmi ilk zamankine göre epeyce düşük.
Şuanki fiyatından 3x yapsa marketcapta 3/4.sıralara gelmesi gerekir. Elon Musk farklı kişilik neler yapıcağını bilmek zor.Belki Doge ile ortaklık felan yapıyom bile diyebilir kestiremeyiz onu,
ama şuanda 2017 senesini görmüş biri olarak o kadar riskli görüyorumki anlatamam