• 09-02-2021, 19:42:37
    #19
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!
    Kazanırken tebrik etmedim,niye edeyimki ? Düşüşe geçtiğinde de iğnelemedim. Millete soracağına sen söyle dedim sadece. Fesat falan hoş şeyler değil senin yaptığın terbiyesizliğe aynı şekilde cevap vermiyecem
  • 09-02-2021, 19:44:18
    #20
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2017den beri ilgilenen birisi olarak siz benden daha iyi bilirsiniz o zaman hangi coine ne olacaginin belli olmayacagini
    Ne olup olmayacağını kimse kestiremez ama misal ortalıkta 1$ olucak diye gezinenlere görünce üzülüyor ve birazda olsa zor olduğunu anlatmaya çalışıyordum.
    Piyasada Milyarlarca adedi olan bir coinden bahsediyoruz.

    https://www.r10.net/kripto-paralar/2...post1079320501
    https://www.r10.net/kripto-paralar/2...post1079255304
  • 09-02-2021, 19:48:05
    #21
    kvp
    helpful
    Bu gidişe göre baya bi düşüş yaşanabilir, Elon reisin tweet atmasına bağlı 😂😂
    YTD
  • 09-02-2021, 19:56:37
    #22
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!

    Ek :// Yorumu beğenenleri de engelledim. Aman kazara münasebetimiz olur..
    Öncelikle umarım zararınızı fazlasıyla çıkarırsınız. Sizin yorumlarınızı bende takip ediyordum ama piyasaya yeni girip 1.5 Milyon TL ile dogecoine girmek çok riskliydi
    Şahsen Kripto dünyasına yeni girip kısa sürede bana 1.5 Milyon TL yatırımı satoshi nakamoto bile ikna edemezdi.Bu durum kişiden kişiye göre değişir tabiki ama kripto dünyası riskli sular.
    Bi kaç günde 400$ lardan 1/2$ lara düşmüş coinleri gördü bu göz. İlk 5 de idi attığım coin zamanında. Scam vs.vs olayları patlak verince millet o kadar zarar ettiki anlatamam.
    https://coinmarketcap.com/tr/currencies/bitconnect/
    Tekrar söylüyorum umarım zararınızı fazlasıyla çıkarırsınız.
  • 09-02-2021, 19:57:49
    #23
    Eness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle umarım zararınızı fazlasıyla çıkarırsınız. Sizin yorumlarınızı bende takip ediyordum ama piyasaya yeni girip 1.5 Milyon TL ile dogecoine girmek çok riskliydi
    Şahsen Kripto dünyasına yeni girip kısa sürede bana 1.5 Milyon TL yatırımı satoshi nakamoto bile ikna edemezdi.Bu durum kişiden kişiye göre değişir tabiki ama kripto dünyası riskli sular.
    Bi kaç günde 400$ lardan 1/2$ lara düşmüş coinleri gördü bu göz. İlk 5 de idi attığım coin zamanında. Scam vs.vs olayları patlak verince millet o kadar zarar ettiki anlatamam.
    https://coinmarketcap.com/tr/currencies/bitconnect/
    Tekrar söylüyorum umarım zararınızı fazlasıyla çıkarırsınız.
    Dostum iyi de ben zarar etmedim ki. O arkadaş direkt olarak zarar ettiğimi düşünerek konuya fesatlıkla yaklaşmış.
  • 09-02-2021, 20:01:55
    #24
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum iyi de ben zarar etmedim ki. O arkadaş direkt olarak zarar ettiğimi düşünerek konuya fesatlıkla yaklaşmış.
    Konuyu görünce bende zarar ettiğinizi düşünmüştüm. Yinede riskli olduğunu tekrar söyleyim .
    Bi kaç olumsuz habere bakar dogecoin in 10x nasıl çıktıysa 10x aşşağıya inmesi.Çokça yaşandı bu olaylar. Kazancınız daim olsun.
  • 09-02-2021, 20:04:31
    #25
    Tiwettle olacak iş ise hep beraber bizde tiwett atalım.
    3600 dolarken para bulup btc alamadım diye sinir oluyorum.
    Şu an köşe olmuştum.
  • 09-02-2021, 20:11:59
    #26
    Eness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu görünce bende zarar ettiğinizi düşünmüştüm. Yinede riskli olduğunu tekrar söyleyim .
    Bi kaç olumsuz habere bakar dogecoin in 10x nasıl çıktıysa 10x aşşağıya inmesi.Çokça yaşandı bu olaylar. Kazancınız daim olsun.
    İki farklı hesabım var. Yüklü hesapla günde sadece 1-2 short işlem yapıyorum.
    Diğer hesabımda ayıptır söylemesi 10k var ve coin piyasası için bu miktar oldukça düşük. Düşüş anında maldaydım ama stop vardı. Fazla zarar etmeden bozdu ve dipten yeniden satın aldım. O arkadaşın belirttiğinin aksine daha çok kara geçtim ama kendisinin kirli düşünceleri ve başkalarının kayıplarından zevk alan tavrı beni çok rahatsız etti.
  • 09-02-2021, 20:21:19
    #27
    0,300 de almıştım aldığım hafta yarıya kadar düştü düşeceğini biliyordum ama yükselecekti bugünü bekledim ve sattım %100 ün üzerinde kar ettim sağolsun dogecoin