AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!

Ek :// Yorumu beğenenleri de engelledim. Aman kazara münasebetimiz olur..
Öncelikle umarım zararınızı fazlasıyla çıkarırsınız. Sizin yorumlarınızı bende takip ediyordum ama piyasaya yeni girip 1.5 Milyon TL ile dogecoine girmek çok riskliydi
Şahsen Kripto dünyasına yeni girip kısa sürede bana 1.5 Milyon TL yatırımı satoshi nakamoto bile ikna edemezdi.Bu durum kişiden kişiye göre değişir tabiki ama kripto dünyası riskli sular.
Bi kaç günde 400$ lardan 1/2$ lara düşmüş coinleri gördü bu göz. İlk 5 de idi attığım coin zamanında. Scam vs.vs olayları patlak verince millet o kadar zarar ettiki anlatamam.
https://coinmarketcap.com/tr/currencies/bitconnect/
Tekrar söylüyorum umarım zararınızı fazlasıyla çıkarırsınız.