Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!
Kazanırken tebrik etmedim,niye edeyimki ? Düşüşe geçtiğinde de iğnelemedim. Millete soracağına sen söyle dedim sadece. Fesat falan hoş şeyler değil senin yaptığın terbiyesizliğe aynı şekilde cevap vermiyecem