• 09-02-2021, 19:27:33
    #1
    Şaka coini sonunda şakasını yaptı, çok büyük miktarlarda panik satışları gerçekleşti.. Aranızda kaybı olan var mı


    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kadar alıyorum şu kadar kazanıyorum diyen sendin,sen söyle bakalım kaybın varmı yokmu
    Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!

    Ek :// Yorumu beğenenleri de engelledim. Aman kazara münasebetimiz olur..
  • 09-02-2021, 19:29:13
    #2
    En son ilk pump da kazandığımı kazanmışım zaten 😁 Daha da girmedim. Şuan para harcıyorum
  • 09-02-2021, 19:29:32
    #3
    Şu kadar alıyorum şu kadar kazanıyorum diyen sendin,sen söyle bakalım kaybın varmı yokmu
  • 09-02-2021, 19:30:28
    #4
    Biraz daha satış yesin sonra bi tweet hoop yukarı.
  • 09-02-2021, 19:30:34
    #5
    Doge'nmayın çok fenayım
  • 09-02-2021, 19:30:38
    #6
    şuan tüm büyük coinlerde düşüş var panik yapılacak bişey yok bugün düşer yarın çıkar
    • aksy34
    aksy34 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-02-2021, 19:31:06
    #7
    Bence hala yüksek seviyede 7 kuruşlara insin tekrar
  • 09-02-2021, 19:31:44
    #8
    En büyük kazancı girmeyerek yaptım
  • 09-02-2021, 19:32:16
    #9
    Aldıktan 10 dakika sonra büyük düşüş başladı çok şanslıyımdir