Şaka coini sonunda şakasını yaptı, çok büyük miktarlarda panik satışları gerçekleşti.. Aranızda kaybı olan var mı
Şu kadar alıyorum şu kadar kazanıyorum diyen sendin,sen söyle bakalım kaybın varmı yokmu
Ne kadar kin ve nefret dolusunuz. Kazanırken tebrik etmemişsiniz ama düşüşe geçince iğnelemişsiniz. Fesatlığınızda boğulun!
Ek :// Yorumu beğenenleri de engelledim. Aman kazara münasebetimiz olur..