Eness0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha nereye fırlamasını düşünüyorsunuz ? Elon Musk twit atmasına rağmen artık belli bir noktadan ileriye gidemez hale geldi + günlük alım/satım hacmi ilk zamankine göre epeyce düşük.
Şuanki fiyatından 3x yapsa marketcapta 3/4.sıralara gelmesi gerekir. Elon Musk farklı kişilik neler yapıcağını bilmek zor.Belki Doge ile ortaklık felan yapıyom bile diyebilir kestiremeyiz onu,
ama şuanda 2017 senesini görmüş biri olarak o kadar riskli görüyorumki anlatamam
Hocam 2017den beri ilgilenen birisi olarak siz benden daha iyi bilirsiniz o zaman hangi coine ne olacaginin belli olmayacagini