• 07-01-2021, 21:51:28
    #19
    Kurumsal Backlink SEO
    G3da adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2017 yılına ait grafiğe bakın ne demek istediğimi anlayacaksınız.
    Peki ben farklı bir soru sorayim AYI sezonu için.

    Şuan bir kaç ay daha muhtemelen boğa devam edecek, peki geçen seferki gibi 2017-2018 zamanındaki gibi Ayı sezonu olur mu acaba?

    120 dolardan Eth, 3-5K dan Btc alabilecekmiyiz, bir daha görürmüyüz böyle bir durum varmıdır bir düşünce görüş? bence en önemli olay bu diye düşünüyorum, 120 dolardan Eth, 3-5K dan Btc toplayabilirsek; bir sonraki aboğa sezonunda sanırım milyonluk olabiliriz
  • 07-01-2021, 21:54:46
    #20
    Bakın dakikalıkta çok güzel bir örnek oluştu, dakikalıkta mavi çizgi üzerine geçemedikçe ATH(Yeni bir en yüksek seviye) yapamaz.


    Bu arada grafik Binance'ye ait.
    https://www.binance.com/en/trade/BTC_USDT


    mmozen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çok iyi oldu teşekkür ederim. Bu grafiğe nereden ulaşabiliriz benm takip ettiğim sistemlerde bu kadar detay yok maalesef.
  • 07-01-2021, 22:04:40
    #21
    15K çok güçlü bir destek şuan. Günlükte altına düşebileceğine ihtimal vermiyorum ve daha üstünde sağlam destekler var, yeni bir doğa olayı yada korkutucu bir haber gelmediği sürece tabi,Malesef artık söylediğiniz rakamlar hayal oldu diyebiliriz.

    mmozen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çok iyi oldu teşekkür ederim. Bu grafiğe nereden ulaşabiliriz benm takip ettiğim sistemlerde bu kadar detay yok maalesef.
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ben farklı bir soru sorayim AYI sezonu için.

    Şuan bir kaç ay daha muhtemelen boğa devam edecek, peki geçen seferki gibi 2017-2018 zamanındaki gibi Ayı sezonu olur mu acaba?

    120 dolardan Eth, 3-5K dan Btc alabilecekmiyiz, bir daha görürmüyüz böyle bir durum varmıdır bir düşünce görüş? bence en önemli olay bu diye düşünüyorum, 120 dolardan Eth, 3-5K dan Btc toplayabilirsek; bir sonraki aboğa sezonunda sanırım milyonluk olabiliriz
  • 08-01-2021, 21:49:33
    #22
    Konunun sıkı takipçileri, yani bu işi bilenlere bir soru sormak istiyorum.

    Ben bu olaya fena kafa sardım, şu anda düşüşe geçtiği içinde sattım ve biraz daha düştükten sonra tekrar ivme kazanırsa eğer yukarıya doğru alım yapmayı planlıyorum.

    Ancaaak, biraz daha derine girip binance bu sabah itibarı ile hesap onaylattım. Grafiğe bakıyorum hala düşecekmiş gibi duruyor. Fakat ben diyorum ki biraz daha garanti oynayayım. Örneğin yatırmak istediğim 100 TL'yi Kaldıraç sistemine dahil edeyim.
    Ancak kafada deli sorular. İnternette izlediğim bir kaç video var izlemeye halen devam ediyorum. Fakat benim merak ettiğim şöyle bir şey var.

    Ben kaldıraç ile 10 TL olan bakiyeyi x10 ile 100 TL yaptım. Bu limit stop olayı ile mi kazanç elde ediliyor onu tam anlayamadım.

    Örneğin ben kaldıraç ile paramı 100 TL yaptıktan sonra dedim ki, Örn btc 10K ve ben eğer 12K olursa alım yap 8K olursa sat dedim. Böylelikle ben aslında 100 TL'de 20 TL kaybedecekken 2 TL kaybettim. Ancak 12K olduğu içinde 20 TL mi kazanmış oluyorum?

    Ayrıca 12K olunca alım yap dediğim zaman (yani yükseliyor alayım kâr elde ederim dedim) hangi bakiyeden işlem yapıyor? Sonuçta kaldıraç ile paramı 100 TL gibi gösterip tamamını da işleme koydum. Bana geride reelde 90TL kaldı. 90 TL'den mi alım yapıyor yoksa 100 TL den mi yoksa asıl yatırdığım para olan 10 TL'den mi?

    @G3da;
  • 08-01-2021, 22:01:49
    #23
    Sayın @Mufugo; Kaldıraçlı işlemlerden kesinlikle uzak durmanızı tavsiye ediyorum..
    Ayrıca sizin gibi bu piyasayı yeni yeni öğrenmeye çalışanlar için çok tehlikeli...
    Bırakın bir şey hesaplamayın hatta öğrenmeye anlamaya çalışmayın...
    Normal Spot piyasa'da yatırımınızı yapın stop belirleyin koyun az kazanın, riskiniz az olsun sağlık olsun.

    Mufugo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun sıkı takipçileri, yani bu işi bilenlere bir soru sormak istiyorum.

    Ben bu olaya fena kafa sardım, şu anda düşüşe geçtiği içinde sattım ve biraz daha düştükten sonra tekrar ivme kazanırsa eğer yukarıya doğru alım yapmayı planlıyorum.

    Ancaaak, biraz daha derine girip binance bu sabah itibarı ile hesap onaylattım. Grafiğe bakıyorum hala düşecekmiş gibi duruyor. Fakat ben diyorum ki biraz daha garanti oynayayım. Örneğin yatırmak istediğim 100 TL'yi Kaldıraç sistemine dahil edeyim.
    Ancak kafada deli sorular. İnternette izlediğim bir kaç video var izlemeye halen devam ediyorum. Fakat benim merak ettiğim şöyle bir şey var.

    Ben kaldıraç ile 10 TL olan bakiyeyi x10 ile 100 TL yaptım. Bu limit stop olayı ile mi kazanç elde ediliyor onu tam anlayamadım.

    Örneğin ben kaldıraç ile paramı 100 TL yaptıktan sonra dedim ki, Örn btc 10K ve ben eğer 12K olursa alım yap 8K olursa sat dedim. Böylelikle ben aslında 100 TL'de 20 TL kaybedecekken 2 TL kaybettim. Ancak 12K olduğu içinde 20 TL mi kazanmış oluyorum?

    Ayrıca 12K olunca alım yap dediğim zaman (yani yükseliyor alayım kâr elde ederim dedim) hangi bakiyeden işlem yapıyor? Sonuçta kaldıraç ile paramı 100 TL gibi gösterip tamamını da işleme koydum. Bana geride reelde 90TL kaldı. 90 TL'den mi alım yapıyor yoksa 100 TL den mi yoksa asıl yatırdığım para olan 10 TL'den mi?

    @G3da;
  • 08-01-2021, 22:07:50
    #24
    G3da adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın @Mufugo; Kaldıraçlı işlemlerden kesinlikle uzak durmanızı tavsiye ediyorum..
    Ayrıca sizin gibi bu piyasayı yeni yeni öğrenmeye çalışanlar için çok tehlikeli...
    Bırakın bir şey hesaplamayın hatta öğrenmeye anlamaya çalışmayın...
    Normal Spot piyasa'da yatırımınızı yapın stop belirleyin koyun az kazanın, riskiniz az olsun sağlık olsun.
    Hocam valla yanlış anlamayın ama baya merak sardım ve gerçekten şunu bir denemek istiyorum.

    Zaten kaybetsem bile en fazla elimdekinden olurum. Kazansam da 10 20 lira anca kazanacağım.

    Sadece emin olmak adına son bir soru sorayım o halde. Ben örneğin 100 TL'yi 1000TL gösterip işlem yaptım ve stop limit belirlemedim. Kaybettiğim para 100TL'den fazla olabilir mi? Sisteme borçlanmak gibi bir durum var mı? Yani ben 1000TL gösterdim diye sisteme 150 TL borçlanır mıyım? Yoksa 100 TL gider bende elimdeki paradan mı olurum sadece?

    Zaten böyle bir sisteme başta tüm elimdekini yatırmaktansa küçük küçük oynayıp sistemi tanıyıp ve çözüp, ardından büyük yatırımlar planlıyorum. Yani yanlış anlamayın, amacım sistemi öğrenme fikrinize saygı duyuyorum.

    @G3da;
  • 08-01-2021, 22:14:06
    #25
    Sisteme hiç bir şekilde borçlanmıyorsunuz margin/futures hesabınıza ne kadar aktarırsanız onu yitiriyorsunuz.
    Hatırladığım kadarıyla da onunda bir ayarı oluyordu sadece işleme giriş bakiyeniz sınırına gelince işlem kapanıyordu.
    Sizin tercihiniz ama bana göre Rus ruleti..

    Mufugo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla yanlış anlamayın ama baya merak sardım ve gerçekten şunu bir denemek istiyorum.

    Zaten kaybetsem bile en fazla elimdekinden olurum. Kazansam da 10 20 lira anca kazanacağım.

    Sadece emin olmak adına son bir soru sorayım o halde. Ben örneğin 100 TL'yi 1000TL gösterip işlem yaptım ve stop limit belirlemedim. Kaybettiğim para 100TL'den fazla olabilir mi? Sisteme borçlanmak gibi bir durum var mı? Yani ben 1000TL gösterdim diye sisteme 150 TL borçlanır mıyım? Yoksa 100 TL gider bende elimdeki paradan mı olurum sadece?

    Zaten böyle bir sisteme başta tüm elimdekini yatırmaktansa küçük küçük oynayıp sistemi tanıyıp ve çözüp, ardından büyük yatırımlar planlıyorum. Yani yanlış anlamayın, amacım sistemi öğrenme fikrinize saygı duyuyorum.

    @G3da;
  • 08-01-2021, 23:19:16
    #26
    Sevgili @G3da; tavsiyen üzerine kaldıraç sistemini şimdilik bir kenara kaldırıp öncelikle grafik okumayı öğrenmek istedim.

    Aşağıda görmüş olduğun grafiği şuna göre yorumladım.

    Kırmızı alan direncin bulunduğu, benimde satış yaptığım tahmini alan.

    Yeşil alan ise benim destek olarak gördüğüm ve alım yapmayı planladığım alan.

    Mumun o kısa ucu eğer direnci yani kırmızı alanı geçerse alım yapmayı planlıyorum. Doğru bir şekilde okuyabiliyor muyum?

    Grafik 4 saatlik.

  • 08-01-2021, 23:27:03
    #27
    Evet doğru, mumun açılış fiyatı eğer direncin üstündeyse almak uygun olur. Çizimle kafanızı fazla yormadan size TradingView üzerinde destek ve dirençleri otomatik olarak çizen bir indikatör söyleyeceğim.
    Onu izlerseniz benim geçen gün 40K dan 37K altına gerileceğini söylediğimin ardından gerilediği o fikri 3 indikatörü baz alarak söyledim.

    MavilimW
    Trendlines - JD
    Know Sure Thing



    Müsait olduğum bir zamanda Trendlines - JD'yi açıklarım, sizde ekleyip bi izlersiniz.