• 07-01-2021, 11:43:27
    #1
    Merhabalar.

    Son 2 aydır başlattığım bitcoin yatırımını (yüksek değil ayda 100 TL) bu ay yükseldiği için bekletiyorum.

    Korktuğum konu bekletirken ya rekorunu sürdürüp 300 bine yükselirse?

    En azından şöyle bi 240 bine düşse alacağım ancak düşeceği yok gibi.

    Sizce bu ayki alımı devam ettireyim mi?

    Para biriktiriyorum bu yüzden her ay 100 tl atacağım btc ye ilk 2 ay yakında ancak bu ay ilk ayın neredeyse 100k fazlası ondan soruyorum
  • 07-01-2021, 11:54:11
    #2
    Hocam kripto paralar bence para bitirktirmek yerine devamlı al/sat yaparak kullanılırsa çok daha karlı olur.
  • 07-01-2021, 11:54:39
    #3
    biden seçilmesi amerika ya güven verir. düşer gibi geliyor ama yinede yükselişe devam ediyor
  • 07-01-2021, 11:54:48
    #4
    ben de 50-100 ethereuma atıyorum arada
  • 07-01-2021, 11:55:48
    #5
    Su anda uzun vadeli alimlar icin pek mantikli degil bence. Ayrica yatirim yaptiginiz miktar bitcoin icin cok dusuk bir miktar. Altcoinlere yonelmenizi tavsiye ederim, uzun vadede daha fazla kazanc birakma ihtimali olacaktir dusuk butceli yatirimlar icin.

    Yatirim tavsiyesi degil kisisel fikirlerimdir.
  • 07-01-2021, 11:56:08
    #6
    DBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kripto paralar bence para bitirktirmek yerine devamlı al/sat yaparak kullanılırsa çok daha karlı olur.
    Bir yerden biriktirme gerek değil mi? 😂😂

    Sonuçta uzun vadeli bir birikim gibi. Bu gün alırım seneye bu gün 2 katı olarak satarım belki de.
  • 07-01-2021, 11:59:19
    #7
    valla hocam daha da düşer, sonu ne olur diye bekleye bekleye bak ne kadara geldi. üzülmeyeceğin bi 10 20 30k varsa at, 1 sene bekle. daha fazla yazıp çizmeye gerek yok kaç senedir durum ortada
  • 07-01-2021, 12:28:49
    #8
    Hiç teknik bilginizin olmadığını varsayıyorum;
    Grafikteki MA(Moving Average) (Hareketli Ortalamalar) çizgilerini referans alırsanız eğer,
    Pembe olan MA7
    Kırmızı olan MA25
    Mavi olan MA99

    Buradaki renklere takılmayın değişebilir, üzerine gelince sol üst köşede ne oldukları yazıyor zaten.

    Eğer günlükte kapanış MA7(pembe çizgi)altında ise temkinli olun hatta MA25(kırmızı çizgi)çok aşağıda ise çıkarak tekrar MA7(pembe çizgi) üzerine çıkmasını bekleyin.
    Kapanış eğer MA25(kırmızı çizgi) altında olursa yine çıkmış olun tekrar MA25 üzerine çıkmasını bekleyebilirsiniz, fakat bu kadar yükselişin düşüşü çok daha kuvvetli olacaktır.
    Eğer ki kapanış MA99(mavi) çizgi altında olursa ümidi kesin düşüş trendi başlamıştır.

    Mufugo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    Son 2 aydır başlattığım bitcoin yatırımını (yüksek değil ayda 100 TL) bu ay yükseldiği için bekletiyorum.

    Korktuğum konu bekletirken ya rekorunu sürdürüp 300 bine yükselirse?

    En azından şöyle bi 240 bine düşse alacağım ancak düşeceği yok gibi.

    Sizce bu ayki alımı devam ettireyim mi?

    Para biriktiriyorum bu yüzden her ay 100 tl atacağım btc ye ilk 2 ay yakında ancak bu ay ilk ayın neredeyse 100k fazlası ondan soruyorum
  • 07-01-2021, 12:36:10
    #9
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Bu gidişle düşmeyecek gibi duruyor