G3da adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir kaç tane de internet üzerinden buldum. Tahminler yapan şimdilik bana çizmek basit geldi. Zaten bir kaç gün içerisinde artık indikatörleri daha sık kullanırım. Şu anda sadece kullandığım RSI ve MACD var. Önerilerinize de bu ikisine biraz daha alıştıktan sonra bakacağım mutlaka.
Şu anda halen düşüş devam ediyor en azından biraz öğreniyor gibiyim bu beni mutlu etti


