maksat uzun vadeli birikimse temettü veren bist hisselerine bakın.
Hocam konu şuan birikimden çıktı al-sat kâr a döndü yemin ediyorum
Oturdum şuan film izliyorum arada bir son duruma bakmak için diğer sekmeye geçiyorum.
Valla ben bu işi kafaya takarsam ikinci bir monitör bile alabilirim
Edit; 11.01.2021
@G3da; hocam durum harbi karışık. Size attığın grafikte bir de alım yapmayı planladığım. Düşse düşse bu kadar düşer diyip yeşille bir alan belirtmiştim. Sonra garantiye almak için bir alt limit daha belirleyip onu da pembe yaptım. Yeşili geçse burda durur dediğim, durmadı. Bu analizleri harbiden öğrenip öyle kaldıraç vs yapmak lazım.