• 07-01-2021, 13:02:45
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biden seçilmesi amerika ya güven verir. düşer gibi geliyor ama yinede yükselişe devam ediyor
    Analizde sıkıntı var hocam. Biden'in gelmesi daha fazla para basımı ve halkın daha fazla desteklenmesi demek. Bu dolar için kötü, Btc için iyi.
  • 07-01-2021, 13:44:49
    #11
    Düzeltme yapması gerekiyor aslında ama belli olmuyor
  • 07-01-2021, 18:51:04
    #12
    G3da adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç teknik bilginizin olmadığını varsayıyorum;
    Grafikteki MA(Moving Average) (Hareketli Ortalamalar) çizgilerini referans alırsanız eğer,
    Pembe olan MA7
    Kırmızı olan MA25
    Mavi olan MA99

    Buradaki renklere takılmayın değişebilir, üzerine gelince sol üst köşede ne oldukları yazıyor zaten.

    Eğer günlükte kapanış MA7(pembe çizgi)altında ise temkinli olun hatta MA25(kırmızı çizgi)çok aşağıda ise çıkarak tekrar MA7(pembe çizgi) üzerine çıkmasını bekleyin.
    Kapanış eğer MA25(kırmızı çizgi) altında olursa yine çıkmış olun tekrar MA25 üzerine çıkmasını bekleyebilirsiniz, fakat bu kadar yükselişin düşüşü çok daha kuvvetli olacaktır.
    Eğer ki kapanış MA99(mavi) çizgi altında olursa ümidi kesin düşüş trendi başlamıştır.

    Detaylı anlatım için teşekkürler. Bitcoini konuyu açtıktan 10 dakika sonra aldım. Aldiğimda 270 bindi ve şuan 290a oynuyor. Evet büyük inişlerin birde büyük çıkışları vardır. Umarım hata etmemişimdir.

    Ayrıca Altcoin tavsiyesi verenlere teşekkür ederim. BTC haricinde şuan litecoin mevcut. Onuda aldığım zamanlarda 700 küsürdü şu an 1200 küsürlerde ondan da yüksek kâr elde ettim. (Almadan önce baktım 2020 yılbaşında da böyle bir yükseliş olmuş) Ancak diğer altcoinler beni büyük ölçü de korkutuyor. Eth alacaktım almadığıma pişmanım. RPX alacaktım almadığım için mutluyum. Altcoinleri sıkı takip etmek gerek.
  • 07-01-2021, 20:08:41
    #13
    Çok karışık olmuş basit bir dille tekrar yazabilir misiniz rica etsem

    G3da adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç teknik bilginizin olmadığını varsayıyorum;
    Grafikteki MA(Moving Average) (Hareketli Ortalamalar) çizgilerini referans alırsanız eğer,
    Pembe olan MA7
    Kırmızı olan MA25
    Mavi olan MA99

    Buradaki renklere takılmayın değişebilir, üzerine gelince sol üst köşede ne oldukları yazıyor zaten.

    Eğer günlükte kapanış MA7(pembe çizgi)altında ise temkinli olun hatta MA25(kırmızı çizgi)çok aşağıda ise çıkarak tekrar MA7(pembe çizgi) üzerine çıkmasını bekleyin.
    Kapanış eğer MA25(kırmızı çizgi) altında olursa yine çıkmış olun tekrar MA25 üzerine çıkmasını bekleyebilirsiniz, fakat bu kadar yükselişin düşüşü çok daha kuvvetli olacaktır.
    Eğer ki kapanış MA99(mavi) çizgi altında olursa ümidi kesin düşüş trendi başlamıştır.

  • 07-01-2021, 20:44:11
    #14
    2017 yılına ait grafiğe bakın ne demek istediğimi anlayacaksınız.
    mmozen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok karışık olmuş basit bir dille tekrar yazabilir misiniz rica etsem
  • 07-01-2021, 21:07:18
    #15
    G3da adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2017 yılına ait grafiğe bakın ne demek istediğimi anlayacaksınız.
    tahmini rakamınız nedir genel olarak 40 bin dolar ve sonrasında düşük bekleniyor.
  • 07-01-2021, 21:13:58
    #16
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahmini rakamınız nedir genel olarak 40 bin dolar ve sonrasında düşük bekleniyor.
    Şuan için 40K güçlü bir direnç fakat geçebilirse bile 40.800 - 40.900 seviyelerinden 35K ve 37K arasına gerileyeceğini düşünüyorum tabi geçerse fomo olacağını düşünüyorum grafiğe göre değil de heyecana göre
  • 07-01-2021, 21:41:48
    #17
    Bu çok iyi oldu teşekkür ederim. Bu grafiğe nereden ulaşabiliriz benm takip ettiğim sistemlerde bu kadar detay yok maalesef.


    G3da adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2017 yılına ait grafiğe bakın ne demek istediğimi anlayacaksınız.
  • 07-01-2021, 21:50:06
    #18
    şu anda ciddi bir düşüşe geçti.
    paribu yine patladı. Umarım kayıplar kişilerin çok olmaz