Evet doğru, mumun açılış fiyatı eğer direncin üstündeyse almak uygun olur. Çizimle kafanızı fazla yormadan size TradingView üzerinde destek ve dirençleri otomatik olarak çizen bir indikatör söyleyeceğim.
Onu izlerseniz benim geçen gün 40K dan 37K altına gerileceğini söylediğimin ardından gerilediği o fikri 3 indikatörü baz alarak söyledim.
MavilimW
Trendlines - JD
Know Sure Thing
Müsait olduğum bir zamanda Trendlines - JD'yi açıklarım, sizde ekleyip bi izlersiniz.
Çok teşekkür ederim inceliyeceğim.
Bir kaç tane de internet üzerinden buldum. Tahminler yapan şimdilik bana çizmek basit geldi. Zaten bir kaç gün içerisinde artık indikatörleri daha sık kullanırım. Şu anda sadece kullandığım RSI ve MACD var. Önerilerinize de bu ikisine biraz daha alıştıktan sonra bakacağım mutlaka.
Şu anda halen düşüş devam ediyor en azından biraz öğreniyor gibiyim bu beni mutlu etti